vastik söltuvus.

üks asi, millest ma täiesti söltuvuses olen, on meie trennikeskuse app. nimelt saab ainult seal näha, kas su trenn on täisbroneeritud ja kui mitu inimest järjekorras on. too app on tehtud ainult android ja iphone telefonidele, mistöttu ma pool aastat tagasi oma windows telefoniga täiesti vabaduses elasin.

mul on iga hommik täiesti rutiin, et uurida kui palju mul inimesi järjekorras on. oleks ju normaalne kui ma selle juures piirduks, aga ei ei. juhul kui minul vähe inimesi järjekorras, hakkan ma kohe teisi trenne uurima – mis olukord neil samal kellaajal on, kas samal trennil teisel ajal on rohkem inimesi, kas sama trenni on juba mitu tükki sel päeval olnud, kes annab jne. ? ühesönaga kui ma leian, et minu trennil piisavalt järjekorda pole, siis hakkab jube analüüs pihta, et leida pöhjendust! ja kui ma parasjagu loogilist pöhjendust ei leia, siis on ju viga minus loomulikult – äkki inimestele lihtsalt ei meeldi mu trennid enam?! ja isegi kui ma sel päeval näen, et on piisavalt järjekorda, uurin ma teiste trenne! kes meil ikka populaarseim on ja mis trennivaldkonnas! ja nii ma päevast päeva elan, mitu korda päevas. täiesti idiootsus.

ma tegelikult ei saagi aru, mis selle pöhjuseks vöiks olla? kas ma pean kogu aeg iseendale kindlustama, et inimesed ikka tahvad mu trenni tulla? kas ma töesti kahtlen iseendas nii palju? ei tahaks nagu eriti uskuda?

igatahes, kui keegi Sony Xperia Compact (neoonkollane/roheline) osta soovib, siis mina müün, sest sellest igapäevasest “paanikast” on körini!

galen

 

Lisa kommentaar

