järgmine treener minu saalist!

mönikord teevad osalejad su tuju lihtsalt nii heaks.

paar postitust tagasi kirjutasin naisest, kellele ma hädaolukorras trenniandmise üle andsin paariks minutiks kui üks teine osaleja end vigastas. tegu oli mu iganädalase osalejaga, kes on aastaga väga tubliks muutnud ega ei kahelnud sekunditki, et ta trenniandmisega paar minutit hakkama saab.

eile tuli ta mulle uudist teatama – augustikuus läheb ta Bodypump koolitusele! ta on viimased paar kuud seda juba kaalunud ja erilise töuke andis just see kord kui ta mu trenni pidi paar minutit andma. tema kommentaar:“Noo oli ju päris äge seda trenni anda!” töi naeratuse näole ja minu rööm oli suur!

järgmised järelolevad kuud aga lubasin tal ekstra silma peal hoida – ega siis tulevane BP treener jumala eest vigu teha tohi! :)

2 thoughts on “järgmine treener minu saalist!

Lisa kommentaar

