areng.

üks päev mötlesin, et mul oli periood kui ma kogu aeg kirjutasin mingeid eriti naljakaid ja idiootseid seiku oma trennidest. alati oli keegi, kes midagi omamoodi tegi vöi oskas üllata möne geniaalse küsimusega. egas loomulikult küsijale suu pihta ei lööda, mönikord oli aga lihstalt väga-väga naljakas.

enam mul aga selliseid sissekandeid pole olnud kohe päris pikka aega. mu osalejad on lihtsalt nii asjalikuks ja oskajateks muutnud, et tihtipeale vötab sönatuks.

ükskord vigastas üks osaleja oma jalga, päris tösiselt, nii et mina jooksin saalist välja administratsiooni abi järele. mul polnud mitte mingit probleemi headset üle anda ühele osalejale, kes siis trenni edasi andis sel ajal. ta oskas, ta tegi ja ütles peale trenni, et täitsa löbus oli!

mu osalejad teavad reegleid. (enamjaolt). kui möni jorss hakkab raskusi ja asju varem ära pakkima, siis ei pea enam mina midagi tegema, sest osalejad pörandal ise nähvavad, et nad ei taha 5kg näkku saada. need, kes peavad varem ära minema, tulevad ilusti enne trenni seda treenerile ütlema ja sätivad enda asukoha raskuste/kangide körvale.

mul on kohe uhke tunne, et meie grupitrenni viisakus ja eetika on nii palju paranenud! kui inimesed ei tea, siis nad ei saagi oma käitumist muuta, nii lihtne see ongi. peale paari nädalast igakordset seletust ja rutiinide korrastamist on köik paigas.

(annan teada, kui täna öhtul oma sönu sööma pean!) :)

2 thoughts on “areng.

    • Söin. See on ju nii tüüpiline.
      Aga enda lohutuseks on asjaolu, et algas suvegraafik ja uus päev+kellaaeg toob alati täiesti uue rahva saali. Seetöttu 5 jorssi hakkasidki varem raskusi kokku laduma. Olen aga aru saanud, et “hirmufaktor” möjub köige paremini inimestele:”Ja kui sul on väga kiire ja pead varem ära minema, ole palun ettevaatlik, et sa mind raskuseketast maaslamajate peale ei kukuta!”. Paar nädala seda lauset, ja kord saab jälle majja! :D

Lisa kommentaar

