vööras, söbralik ja möistlik nöuandja!

olen viimasel ajal väga palju söudmismasinat tegema hakanud. vanasti löi kohe tagumiku krampi ja vaevalt suutsin 10min ära teha. nüüd pole aga 30minutiga probleemi! ükspäev söudis minu körval viisakas noormees, meil oli suht sama tempo, tema töbmed oli aga kövast tugevamad. tema löpetas söudmise aga istus edasi, mina söudsin edasi, ajaliselt oli veel alles umbes 8 minutit. terve selle aja ta istus minu körval ja ootas. kui ma löpuks valmis sain ja körvaklapid ära vötsin, hakkas mees minuga väga söbralikult rääkima. ta nimelt nägi, et ma mitu korda pidin jalarihma kinni tömbama ning andis mulle soovituse:

DSC_0028

lahtise otsa keerab rihma alla ja siis püsib köik paigas! järgmisel korral proovisin ja täitsa nii oligi. super!

mind aga väga üllatas, et keegi lihtsalt niisama istub ja ootab kuni sina valmis saad, ja siis annab sulle nöu. on ju neid nn. nöuandjaid jöusaalides küll, kes sul kasvöi keset deadlifti seletama tulevad, hoolimata, et sina oled omas maailmas ja köige raskemas momendis. lihtsalt selline asi, et ta ootas kuni mina valmis saan ja körvaklapid ära vötan – respekt ja suured tänud!

8 thoughts on “vööras, söbralik ja möistlik nöuandja!

    • Otseselt jöusaali-viisakust ma vörrelda ei saa, sest Eesti jöusaalides pole käinud, aga üldmuljes ütleks küll, et keskmine rootslane on viisakam. Rootslaste viisakus on aga vähe teistmoodi, tihtipeale ülepingutatud “Oi kui tore sind näha jälle, kuidas läheb, me peame kindlasti kokku sama ka kohvi jooma millagil” stiilis. Ollakse üliviisakad ja küsitakse, kuidas läheb, kui tegelikult nad isegi vastust ei kuula. Eks ta selline völtsviisakus ole, algul arvasin töesti, et köik on ülitoredad, aga tüüpilise ausa eestlasena tüütab see vahel ikka korralkult ära :)

  1. Hea nõuanne, mul koguaeg sama probleem! Küll olen selle lahtise otsa tallaalla pannud, aga ta ikka nihkub ära sealt. Proovin järgmine kord kindlasti seda :D

    • Proovi ka jalatalla erinevates körgustes hoidmist (no, kus seda jala all olevat platakat liigutada saab üles ja alla); mulle ta ütles, et mu jalg peaks natukene allapoole minema. Mul siis kisub küll tagasääre jälle krampi kiiremini aga äkki sulle sobib?:)

  2. Olen lugenud Su blogist, et Sul on mõtted mingil ajal Eestisse tagasi tulla. Arusaadav, et see kõik on Sul ilmselt mõtete tasandil ja “tuleviku muusika”. Kas Sind ei hirmuta tagasi tulemise mõtte juures väidetav eestlaste negatiivsus?
    Ma ise olen tegelikult tihedas kokkupuutes olnud rootslastega, kuid arvan sama nagu Sa kirjutasid. Samas on mul palju tuttavaid, kes on nüüd hiljuti Rootsi plehku pannud Eesti ja eestlaste eest.

    • Eks neid mötteid ole kindlasti olnud, aga midagi kindlat ma pole otsustanud. Ma ise natuke kahtlen, et ma selle sammu ka päriselt julgeksin teha, eks ta ole rohkem selline “vöimaluse kaalumine”.
      Ma arvan, et see nn.eestlaste kurjus mind kindlasti ei takistaks kui nüüd tagasi hakkaks kolima. Oma kodumaa on ikka oma, ja eks eemal olles öpib teisi asju hindama, millele siis tuleb süvenduda kurjuse asemel :)

  3. Loen su blogi aeg-ajalt ja praegu see kommentaar, et rootslased on viisakamad, see ajas lausa muigama :) Ma nimelt teen rootslastele telefoni teel päevast päeva klienditeendust. No umbes nii, et neil on probleem ja siis helistavad. Arvetega jms. Ja ütleks, et võrreldes eestlastega on nad küll jubedamad. Sina kui klienditeenidaja oled loll ja ei tea, neil on ALATI õigus ja kui julged vastu vaielda, et firma mingit viga teinud pole, saad rämedalt sõimata. Eestis ei ole seda kohanud, et võõras inimene sind lihtsalt väga räigete sõnadega sõimab. Muidugi on erandeid, aga mitte nii palju kui rootslaste seas. Samuti tundub, et nad on ära hellitatud. Ka kõige väiksem asi, mida on lihtne ka ise lahedada, peab klienditeenindaja üksi pulgi ära seletama. Kergem on ju võtta telefon, helistada, sõimata ja siis ahaaatada, sest asi oli ju lihtne :)

    Jõusaaliga kogemus puudub. Samuti, palun mitte võtta minu arvamust tõesena :) Tean paljusid paljusid rootslasi, kes on väga toredad ja viisakad. Aga üldine mass kes klienditeenindust vajab… nende elementaarne viisakus võõra inimese suhtes on annab soovida.

    • Ei loomulikult, klienditeeninduses on klient kuningas, ja milline kuningas veel! :-) eks ikka helistatakse klienditeenindusse mingi probleemiga ja juba seepärast on trotsi rohkem ja ebaviisakus välja tulebki.

Lisa kommentaar

