Bodypump 90.

kolmapäeval oli kord Bodypump 90 kvartaliks. ma pole negatiivne ega hüppa ka röömust, sest eelmine release oli niivörd hea.

BODYPUMP 90

  • harjutuste suhtes on nn. back to basic, mis mulle meeldib. kergem öppida ja mönus on loogilisi asju jälle teha
  • muusika on aga see halvem pool, mis vöinuks kordades kaasagsem ja löbusam olla
  • rinnaloos vötsin oma tavalised raskused ja vaheapeal nägin küll tähekesi silme ees. no allaandmise isu oli suur, sest need väiksed liigutused, mida tehakse kergelt 5689 korda, on jubedad
  • ölgade muusika tuleb vanast heast Gritist kui veel koreograafiat jälgiti, ning arvatavasti mulle just seepärast see lugu enim meeldib. löpu 20sek “max-tempo-käteköverdused” on aga natukene ajuvabad minu arvates

2 thoughts on “Bodypump 90.

    • Kusjuures ma olen uuega juba harjunud ja meeldib väga! Ei ole siin midagi vinguda :) Suve löpuks saab mönest loost küll väga kopa ette, aga praegu on täitsa äge! Biceps on mönu-kuubis! :)

Lisa kommentaar

