okei, miskit, mida ma iga päev jöusaalis näen, on läbipaistvad trennitightsid. kord koju jöudes avastasin isegi, et mu täiesti uhi-uutes tightsides oli tagumiku peale auk tekkinud – uued püksid aga ömblus polnud korralik ja nii ma andsin terve BP trenni auk pükstes. mitte, et mu selja taga veel peegel oleks olnud, et köik ikka mu löhkiseid pükse näinud oleks! kuna ma aga olen nii palju erinevaid täpilisi ja südametega aluspesusi läbi tightside teistel näinud, siis ise kannan alati musti boxer-stiilis aluspesu. olgu auk vöi väheke läbipaistvad – aluspesu katab vähemalt köik vajaliku ära. ja just seetöttu pääsesin suuremast piinlikust kui enda pükstel ömblus lahnkema oli hakanud! ei suuda enda nn. tarkust ära kiita sel korral!

iga kord kui ma ostan uusi tightse, teen alati riietusruumis paar squatsi. valgustus on ju alati eriliselt erk ning köik on näha, mis vaja. seega minu väike üleskutse ja soovitus – kontrolli oma pükse ja mötle, mismoodi see köik jöusaalis välja vöib näha?

Sexy, and I know it?

3062

 

3 thoughts on “

  1. Haha :D ma just ei taha seda nö. boxer-stiilis aluspesu kanda, sest mulle ei meeldi kui läbi tightside nende õmblused paistavad ja seetõttu olen jäänud truuks stringidele. Nüüd jällegi ei julge mõeldagi, kui neid kandes peaksid trennipüksid rebenema…huh :D
    Kuigi ükskord stringe kandes olid mul BodyJami pandud lohvakad püksid, mis suures tantsuhoos hakkasid alla vajuma ja ma pidin terve tunni nägema vaeva, et neid iga liigutuse järel üles tõsta. Ega ei soovinud üldse, et keegi mu paljast tagumikku seal välkumas näeks :D

    • Jaaa! Mulle käivad ka need ääred, mis paistavad pinda, aga parem karta kui kahetseda on minu pöhimöte peale köiki vaatepilte jöuaalist. :-) samas kunagi ostsin sellised, millel alumine äär on ilma ömblusteta, loomulikult aga neid enam müügis pole.

  2. Ooojaa hea teema:)! Mul on ka alati proovikabiinis tõsine tsirkus, et olla kindel, et need ikka BP sobivad. Olen ka truu stingidele ja pean mainima, et mu enda suurim hirm on ka, et äkki ükspäev seal tagapool juhtub midagi:)! Mul on isegi korduvalt trenni juhtunud inimesi, kes kahtlaselt naeravad ja alati jõuan mõelda, et äkki on midagi retudega juhtunud:)! Peaks ka boksereidproovima, aga siis samuti õhukesi ja õmbluste vabasid.

Lisa kommentaar

