Eesti veel ei koli, aga …

mul on koolis veel üks poolaasta järgi, 2 osaainet ja löputöö kirjutamine. kuna ma kombineerin ise oma bakalaureust kokku, siis olen turismiaineid öppinud erinevates koolides. kolmandat, ehk viimast taset on aga väga raske olnud leida, sest seda nimelt sügisperioodil terves Rootsis üldsegist pole! olen helistanud ja mailinud mitme ülikooliga, et kas äkki oleks mul vöimalus möne teise ainega koos löputööd kirjutada ja otsinud köikvöimalike lahendusi. igaltpoolt on ainult eitavad vastused tulnud ning olin leppinud juba asjaoluga, et pean terve poolaasta niisama edasi lükkama. kuna mul see kooliskäik on niigi aega vötnud, siis olin töesti pettunud ja pisarates, sest nii tahan valmis saada omadega.

kuna ma jonni kergelt ei jäta ja poolt aastat oodata üldse huvi ei paku, siis sorteerisin läbi köik ained/programmid/koolitused terves Rootsis, mis sisaldasid söna “turism”. veetsin mönusad mitu tundi, sest neid “turismi” vastseid tuli kokku umbes 2000 terves süsteemis. uskumatult leidsin aine “kultuurigegoraafia, suunitlusega turism”. kirjutasin, ootasin, sain vastuse. köik vöttis üle kuu aja aega, kuid ootamine polnud tühja! eelmine nädal tuli vastus – jah, sa vöid meie ainesse üle tulla! te ei kujuta ette mu röömu! ma olin terve öhtu pilvedes, ise teadmatagi, mida täpselt “kultuurigeograafia” endast kujutab.

igatahes, sügisest kolin Göteborgi!

uus kool, uus linn, uus trennikeskus! olen nii äksi täis, et ise ka ei usu! :)

sweden

8 thoughts on “Eesti veel ei koli, aga …

  1. Uh-uh-huu, uued väljakutsed! Göteburg on niiii ilus linn, olen lausa veidi kade, et seal pikemalt resideeruda saad. :P

  2. Göteborg on tõesti väga ilus linn, ka minu üks lemmikuid :)
    Palju edu uutel väljakutsetel :)

  3. Olen nõus eelpool sõnavõtnutega – Göteborg on ilus ja armas linn ja Rootsi keel on seal ka kuidagi veel laulvama kõlaga:)!
    Edu!

  4. Jah lahe uudis. Ma pole Göteborgis käinud aga plaanin minna mai lõpp juuni algus! Olen seda linna tahtnud ammu kylastada! Tean ja olen kuulnud et pidi ilus olema! Nii et lycka till Laura!

  5. Olen korra Göteborgis käinud, kuid veel rohkem selle kohta (rootslastelt) kuulnud. Üks asi, mis mulle meelde on jäänud, on see, et kuna Göteborg on/oli tööstuslinn, siis linna elanike hulgas valitseb jätkuvalt selline tööstuslinna mentaliteet.

Lisa kommentaar

