eesti tagasi?

kuna mul koolilöpp hakkab paistma, siis ütlen ausalt, et olen päris tihti möelnud eesti kolimise peale. praegu on just periood kui tea, kus ma omadega olen ja mis edasi saama hakkab. kindlustunne puudub ja tahe muudatuste jaoks on olemas. nii kui ma aga töisisemalt plaanima hakkan, tekib mingisugune paanika/hirm/muretunne, sest kuidas ma ikka oma Stockholmi maha jätan? köigel on omad plussid ja miinused; et leida mingi kuldne kesktee tundub praegu täiesti vöimatu.

eestlased, kes te olete tagasi koju kolinud peale mitmeaastalist äraolekut, kuidas tunne on? oli see öige otsus vöi kahetsete?

10 thoughts on “eesti tagasi?

  1. Elasin Sth aasta ja arvasin kohe algusest, et sinna ma jään, aga armastusel on kummalised rajad ja need tõid mind tagasi koguni kodulinna, mille enda jaoks sealt lahkudes välistanud olin:). Põhimõtteliselt ma tehtut ei kahetse, aga ikka tuli ette hetki, kui igatsesid Stockholmi, aga samas ei saa öelda, et Stockholmis poleks ma ka eestit üldse igatsenud:). Mida kauem tagasi oled, seda harvemaks need hetked jäävad. Paremini oskab Sulle ehk rääkidaTriin S (ma vaatasin, et ta on Su FB sõbralistis täitsa olemas), kes jõudis Stockis elada vist ikka mingi 6-7 aastat ja on hetkel ka juba 10 kuud eestis tagasi:)! huvitav on veel, et mu vend, kes elas soomes terve perega ja oli tegelikult eluga rahul jõuab just täna jälle tagasi eesti – Tema põhjendas tagasi tulekult just sellega, et heaolu ühiskonnas mandud nagu ära ja noore inimesena tahaks veel ennast proovile panna ja midagi ära teha. No ja siis maja tahaks ka nagu ikka eesti ehitada:)! Head mõtlemist:)!

    • Aitäh vastuse eest! Triin elas siin vist kauem isegi, sest minul on juba 6-7 aasta käsil ja tema oli siin juba enne mind paar aastat. Ka tema viis ju armastus tagasi, eks see olegi peapöhjus, miks tagasi kolitakse. Aga usun, et kodumaaga on ikka mingi eriline suhe, isegi kui tead, et elu seal on keerulisem, on miskit, mis kutsub :)

  2. Tere! Tulin Eestisse tagasi 2012 suve lõpul pärast nelja-aastast eemalolekut. Ei kahetse – vastupidi, mul on superhea meel siin olla. Kogu äraoldud aja tõmbas tagasi Eestisse, lugesin ikka päevi, mil jälle Eestisse saab. Tagasi tulles leidsin töökoha, muidu oleks tõenäoliselt tagasi läinud. Töö oli minu jaoks täiesti uus valdkond ja olen siiani väga rahul sellega, muutust oli vaja. Aga tundub, et Sinu olukord on teine natuke – pole nagu erilist tõmmet tagasi Eestisse. Soovitan võib-olla ringi vaadata, kas kummastki kohast oleks mingi kindlusevõimalus – ehk siis töökoht ma eeldan oleks see kindlustunde pakkuja. Soovin jõudu otsingutel!

    • Aitäh vastuse eest! Mul ongi see periood ees, et kool saab läbi ja nüüd tuleb päris-elu elama hakata. Kus seda elu aga elada on raske otsustada. Tore on lugeda, et Sul kahetsustunnet pole! Ma seda köige rohkem kardangi, et äkki kolin tagasi ja siis paari kuu pärast hakkab kahetsus ja igatsus. Aga eks näeb, mis saab. Sügisest mul tuleb tegelikult muutus (sain üleeile teada!), millest peagi ka blogis lugeda saab :)

  3. Jep, mina tõin nö Triinu Rootsi, sest ta võttis seal üle nö minu koha, tundsime loomulikult juba varem:)! Me jääme huviga ootama seda ees ootava muutuse postitust:)! Päikest

  4. Neeeej Laura!! Dont do it! Sa olid üks minu siiatulemise inpriatsioobiallikas! Tõsiselt! Kolisime ka paar nädalat tagasi Hagsätrasse ja väga meeldib. Ok aga kui sul on sellised mõtted peas siis peab imselt sellega “leppima” vb on isegi väike kadedusenoot sees mu jutul aga ikkagi minagi olen selle lühikese 3,5a jooksul palju möelnud eestile aga olen jälle jõudnud oma möttega sinna kuidas ma eestis elades olin kindel et kolin välismaale. Minul isiklikult on kōige suurem mure sōpradega. Siin neid lihtsalt pole :( vöi noh eks ikka möned aga see pole see. Aga no vaata mötle kaalu pane plussid miinused kirja ja ongi köik! Stockholm on ilus mulle siin meeldib vöhemalt veel… :)

    • Super, et korteri leidsite!!!! Palju önne :-) Ma see aasta veel kuhugi kolima ei hakka, just kui sissekande teinud olin, siis tuli röömustav uudis, millest kirjutan homme pikemalt! :-) Muideks, grillikutse olete kätte saanud? :-)

  5. Jälle möni treeneritooli pakkumine? Aga kui Tallinna lähed siis tervita Savikat ja söida trolliga kindlasti ja TASUTA (kasuta validootorit) oota mis kutse? Saada uuesti kui saad. Terv

Lisa kommentaar

