suurepärased.

ma ütlen ausalt, et minu Grit seltkond on jube tubliks hakanud. ma ei saagi eriti aru, millal see areng toimus, kuid nüüd aitan ainult kahel-kolmel tehnikat korrigeerida! ülejäänud ajast oskavad nad köike ise, ilma et ma kellegi luude ja lihaste pärast muretsema peaks. täiesti suurepärane!

kuna osalejad saavad nüüd niisama trenni “nautida”, ilma et minu öpetusi pidevalt kuulama peaks, siis on trennitegemine hoopis teises stiilis. nad töesti pingutavad, annavad endast köik ja on meeletult tublid! olin eile neist lihtsalt nii vaimustuses ja imponeeritud, et anna olla. kui juba grititamine on vabam, siis on ka nende emtsioonid vabamad ja usu mind, siis karjumine, mis eile toimus, pani teiselpool seina oleva jöusaali huvi äratama. kangid kukuvad maha ja pörand väriseb, hüpped on niivörd vägevad, et cd-plaat katkeb, core loo läbimiseks karjuvad köik teineteise peale – vat see on üks mönus Grit.

tumblr_md02daIpMC1rkx0p8o1_400

Lisa kommentaar

