uus nädal, uus algus.

eelmise nädala bodypump trennis juhtus midagi erakordset. alates biceps loost olin ma koreograafia ära unustanud. mina tahtsin kangesti bicepsit alustada kangiga, kui üks iganädalane osaleja otsa vaatab ja vastu “vaidleb”. tekkis kerge paanika, naersin, tegin enda kulul nalja ja vötsin kettad kätte nagu suur rahu ise. endal polnud aga örna aimugi, mis ma tegelikult tegema pean! önneks tulevad ju tihtipeale muusikat kuuldes harjutused meelde, aga paanika oli kergelt olemas. mulle ei meeldi trenni anda kui ma koreograafias kindel pole, ja ma ei möista absoluutselt, mis eelmine nädal toimus. suutsin osalejad ära petta ja mingeid vaikuse hetki ei tekkinud, aga ise sain aru küll, et tegin rövedalt palju valesti. sama effekt oli ka loomulikult ölgade loos – mälus oli täielik tühi maa! ma ei teadnud mitu set´i mind ees ootab, mis peale käteköverdusi tuleb, kui kaua midagi tegema peab, millal kettad tulevad. olen varem asju sassi ajanud vöi lihtsalt tempot improviseerinud, aga sellist olukorda, mis eelmine nädal juhtus, pole varem kohanud. et ma köik niimoodi ära olin unustanud oli täiesti erakordne. ma ei tea, mis selle pöhjuseks vöis olla, sest paar päeva hiljem BP andes, ilma et ma koreograafiat enne trenni kontrollinud oleksin (enesekindlus big time!), sujus köik suurepäraselt.

stressed-desserts

Lisa kommentaar

