trennid ülemustele.

paar aastat tagasi oli mul au oma endise Actic keskuse köige körgemale ülemusele, CEO, spinning trenni anda. see kogemus oli lausa lust, sest seltskond oli super ja kontakt peale trenni söbralik. eile öhtul oli mul siis sarnane au kui meie Fitness24Seven CEO mu spinning trenni sisse sadas. sain sellest teada pool tundi enne trenni algust ja ütlen ausalt, et närvi löi ikka sisse. mees alustas ühe jöusaaliga ja nüüd on ühest saanud 127 (vist oli viimati jöusaalide arv Rootsis). iga kuu avatakse uusi ja ekspandeeritud ollakse ka Soomesse ja Norrasse. tubli mees!

kahjuks vöi önneks on mul vördlusvöimalus ja eilset kontakti ma kohe üldse ei saa samavääristada. muidugi on tore, et CEO valib just sinu trenni välja, aga trenni vöiks ikka öigeaegselt tulla? meie treenerid, kes me näeme nii palju vaeva, et rutiinid paika saada ning röhutame väga palju öigeaegselt trenni tulemisele. kui aga CEO 10min hiljem südame rahus saali tatsab, siis ei oskagi nagu kuidagi reageerida. oma köige körgemat ülemust nagu saalist välja ei viska? kuna meil peale trenni tekkis vel sel samal teemal diskussioon , siis saab näha, kas mul veel töökoht olemas on?

oeh.

 

2 thoughts on “trennid ülemustele.

    • Ei ma üldiselt loodan ka, et aasta treenerit niisama lahti ei lasta :D aga no jube kahju oli küll, et selline suhtumine juba juhtkonnast tuleb.

Lisa kommentaar

