jaanuar on möödas.

nüüd on siis “jaanuari-trenni-end-suveks-50kg alla-paanika” möödas. grupitrennides ei ole enam köik päeva jooksul toimuvad trennid täisbroneeritud ning järjekorrad trennidele on väiksemaks muutnud. esmaspäeval oli mul küll kaks neiut, kes olid teiste samaaegselt toimuvate trennipiletid endale näppu kortsu surunud, ja lootes, et ma ei vaata, mis paberil kirjas,  bodypumpi saada. minul on aga kullisilmad, olin natukene kuri ja ütlesin, et niiviisi ikka ei tehta. kuna tüdrukud ikka nii väga tahtsid trenni tulla, siis andsin käsu ukse taga oodata – kui ruumi jagub, siis vöibolla lasen nad ikkagist sisse. rikkusin reegleid ja lasin nad siiski noomiva pilguga sisse. siiski usun, et järgmine kord nad sellist pettust ei tee, sest natuke piinlik neil igatahes oli. :) erinevalt BP trennist, mis alati on rahvast pungil, oli mul gritis tervelt 8 vaba kohta! enam inimestel trenni enesetapu kihku nii palju vist pole?

haha, igati tabav pilt:

 

One thought on “jaanuar on möödas.

  1. Ma käin Tallinnas Audentese spordiklubis ning seal küll taandumist märgata pole. Endiselt uputab nii trennides kui ka jõusaalis.
    Samas kui ilusad ilmad võiks just rahva õue ajada..

Lisa kommentaar

