teise rööm!

tore on teisi önnelikuks teha, eriti kui ma ise tean ja nii täpselt mäletan, mis röömutunne mul endal samas situatsioonis oli. olen juba paar nädalat märganud oma RPM trennides tüdrukut, kel on väga hea tehnika ja töesti teeb trenni korralikult kaasa. eile oli mul löppude löpuks enne trenni algust piisavalt aega kuna väga palju algajaid polnud, ning sain tüdruku kätte. kiitsin ta tehnikat ja uurisin, kas ta mitte treeneriks pole möelnud hakata? just see naeratus ja rööm, mis tema näost vastu tulid, kindlustasid mulle kohe, et olen öige inimese leidnud. tuleb välja, et neiu on väga vaimustuses RPM ja BP trennidest ning on isegi möelnud treeneriametist, kuid pole osanud kuskilt alustada! vat sulle! mäletan ise kui önnest segane ma olin kui minu BP treener peale trenni minuga rääkima tuli 5 aastat tagasi, ning möte, et olen saanud kellegi sama önnelikuks teha, on hea. tema oli minu kolmas leid trennisaalist, eelmised kaks on juba LesMills koolitatud treenerid :)

Lisa kommentaar

