värvidega tightsid.

minu arust on nii kena kui ilusate jalgadega tüdrukutel on värvilised tightsid jalas. kuigi selle moe hooaeg hakkab juba ära tüütama, arvan siiski, et kui on mida näidata, siis vöib vabalt tähelepanu rohkem endale tömmata värviliste pükstega. kuna mul selliseid saledaid jalgu pole, millega edvistada, siis olen siiani üritanud oma kirjude pükste soovi maha suruda. tagatipuks on nende pükste tösine miinus higiplekid. nii kui vähegi higstad, paistab ju köik välja just sellistest vähe ebameedlivamatest piirkondadest, millega silma paista ei tahaks.

igatahes. ükspäev ma puhtjuhuslikult (nagu alati) sattusin otsa Puma hallikatele pükstele. meenutasin küll endale, et kui pole saledaid jalgu, siis ei tasuks, aga siiski köndisin jälle poest välja kotike käes. oli ju vaja kohe esimesel trennil jalga panna ja hirm, et seisan saali ees märjad plekid tagumiku peal, polnud nagu oluline. äkki ei paista välja?

ja teate mis? ei paistagi! ma olen nendes pükstes isegi spinningut andnud, nii et higiloigud pörandal, aga ei mitte midagi! suurepärane! seega kui otsid värviga trennipükse, soovitan mina väga just Pumat!

(minu omad on täispikkuses, seega leidub neid erinevates pikkustes igale maitsele!)

4 thoughts on “värvidega tightsid.

  1. Ma just ükskord mõtlesin, et kunagi mainisid, et oled hinges ikka nike giril ja samas pole ma märganud, et oleksid nende nö eriväljaande tightsidest vaimustuses. Neil on küll röögatu hind tavaliselt, aga samas teinekord ju võib midagi erilisemat lubada. Teine teema on loomulikult ilus jala kuju, sest eriline muster ja värv toob selle ikka esile. Ma ise olen ka nö piiri peal, aga paar iludust olen endale ikka lubanud:)! Hetkel pakub nike selliseid iludusi:http://store.nike.com/fi/en_gb/pd/pro-midnight-craftwork-tights/pid-872681

  2. Ma siis ei hakka ahvatleva milliseid neil veel on olnud:)! Need eriväljaanded on piiratud koguses ja nt USA lehel müüakse need läbi tavaliselt 24 tunniga. Jõuavad ülemaailma ainult valitud poodidesse. Ma rootsi lehte pole vaadanud, aga soome lehel on need teinekord isegi paar nädalat vastupidanud:)! Eelis on muidugi see, et ega neid paljudel pole ja silma hakkavad ka. Parim viis kätt pulsil hoida on jälgides nike launch calendrit või rügada ennast sinna info meili. Üldiselt kord kvartalis ikka annavad midagi huvitavat välja:)!

Lisa kommentaar

