esimene.

täna teen ma midagi, mida pole päris ammu teinud. annan trenni täitsa uues kohas. olen küll Länsförsäkring (Rootsi suurim kindlustusfirma+pank) juures käinud öuetrenni andmas, aga mitte saalis. ma ei tunne inimesi, pole örna aimugi, mismoodi mind vastu vöetakse. asja teeb närvilisemaks just asjaolu, et annan neile Grit 8 ja minu jaoks on see esimene kord. meie keskuses tohib uusi anda alles kahe nädala pärast ning seetöttu pole vöimalust nn harjutada inimeste peal olnud. ise küll saalis vehkinud, aga mitte osalejatele. uute releasedega on aga alati esimene trenn nadi – mötled rohkem trenni ülesehitusele kui trenni instrueerimisele. kuna ma aga neile esimest korda trenni annan, siis tahan ju endast parima mulje jätta. ütleme nii, et närv on sees. sellist tunnet pole ikka päris-päris ammu olnud!

3 thoughts on “esimene.

    • Uut kava oli suhteliselt lihtne selgeks saada, aga ikka ma unustasin esimesed 2min burpees ära. Kui ma burpees asemel clean&pressi juba üle minuti teinud olin, siis jagasin ära, et midagi on valesti. Önneks sujuv üleminek ja pausi ajal said köik naerda kui neile saladuse ära rääkisin – ma tegin valesti! :D

Lisa kommentaar

