meik ja trenn?

neljapäeval oli RPM. saal täis nagu alati ja tuleb üks tibi enne trenni algust minu juurde:”Tahtsin küsida, et kas on okei kui ma peale 30 minutit ära lähen?” minu vastust te juba teate ning üritasin talle seletada, miks ma sellist asja lubada ei taha. “Okei, ma lähen küsin oma kuti käest, kas ta viitsib mind 20 minutit oodata. Ma pidin muidu minema spinningusse, mis oli enne sind, see 30min trenn, aga see tühistati ju ära.” ma poleks ise sellisele möttele tulnudki, et järgmisse trenni minna ja kaasa teha ainult pool ajast nagu varem plaanitud oli, aga vähemalt oli neiu viisakas ja küsis! tänud.

kuna tibi sai ikka mu pöhimöttest aru ja tseeni korraldama ei hakanud, oli köik okei. löbus oli aga teda trenni ajal vaadata, sest too neiu kohe absoluutselt polnud trenni tegema tulnud. täismeik, ma töesti ei möista, aga meik nagu läheks ööklubisse, oli peal, ja see ei tohtinud jumala eest trenni ajal paigast minna! paberitükikesega tupsutati nägu ja sätiti ka juukseid, kui trennitegemine vähegi intensiivsemaks läks, siis istuti maha, et jumala eest higi ei tekiks. köige löbusam oli kui higi ka tisside vahelt kuivatati paberitupsutamisega! oh täitsa koomiline on mönikord treener olla!

aga just sellest ma aru ei saagi. täismeik kolmekordselt peale panna kui sa lähed trenni. eriti veel spinningusse?

4 thoughts on “meik ja trenn?

  1. Aga ise oled trennides 100% meigivaba või ikka natuke viimistletud:)? Lihtsalt uudishimust kuna juurdlesin selle teema üle ka vahepeal ise…

    • Ei, 100% kohe kindlasti mitte! Kui ma jöusaali lähen, siis on ainult BB-cream peal. Kui trenni annan siis on BB-cream ja ripsmetush. Leian, et see on natuke austuse teema oma osalejate suunas, sest tulla nagu voodist ärganuna on ka nöme. Aga ma ei möista just neid, kes on täismeigiga nagu läheks fotostuudiosse?

  2. Täitsa nõus:)! Ma tean, et osad treenerid leiavad, et trenn on üle üldse meigivaba koht ja seepärast uurisin. Ise olen sarnane Sulle ja lisan veel grammi põsepuna ka:)!

Lisa kommentaar

