meik ja trenn?

neljapäeval oli RPM. saal täis nagu alati ja tuleb üks tibi enne trenni algust minu juurde:”Tahtsin küsida, et kas on okei kui ma peale 30 minutit ära lähen?” minu vastust te juba teate ning üritasin talle seletada, miks ma sellist asja lubada ei taha. “Okei, ma lähen küsin oma kuti käest, kas ta viitsib mind 20 minutit oodata. Ma pidin muidu minema spinningusse, mis oli enne sind, see 30min trenn, aga see tühistati ju ära.” ma poleks ise sellisele möttele tulnudki, et järgmisse trenni minna ja kaasa teha ainult pool ajast nagu varem plaanitud oli, aga vähemalt oli neiu viisakas ja küsis! tänud.

kuna tibi sai ikka mu pöhimöttest aru ja tseeni korraldama ei hakanud, oli köik okei. löbus oli aga teda trenni ajal vaadata, sest too neiu kohe absoluutselt polnud trenni tegema tulnud. täismeik, ma töesti ei möista, aga meik nagu läheks ööklubisse, oli peal, ja see ei tohtinud jumala eest trenni ajal paigast minna! paberitükikesega tupsutati nägu ja sätiti ka juukseid, kui trennitegemine vähegi intensiivsemaks läks, siis istuti maha, et jumala eest higi ei tekiks. köige löbusam oli kui higi ka tisside vahelt kuivatati paberitupsutamisega! oh täitsa koomiline on mönikord treener olla!

aga just sellest ma aru ei saagi. täismeik kolmekordselt peale panna kui sa lähed trenni. eriti veel spinningusse?