körvaklapid jooksmiseks.

joostes on mul muusika väga oluline. ka trenni tehes, kuigi viimasel ajal olen osaliselt muusikavabalt jöusaali tegema hakanud, täitsa kuidas kunagi. körvaklappe on igasuguseid olnud, sest pole lihtsalt leidnud, et peaks ostma mingid kallimad, mis siis ära kaotad vöi niivöinaa katki lähevad. olin nagu harjunud faktidega, et jooksmas käies peab alati neid körva sobitama ja mitu korda sättima, et välja ei kukuks iga jooksusammuga; et läbi muusika kuuled alati autodevurinat, isegi kui volüüm maksimumi peal on. aga vot sulle!

need on körvaklapid, mida ma välja ei vaheta! maksid umbes 20 eurot aga olid väärt iga senti! tegu on tegelikult handsfree variandiga, seda paremgi. helikvaliteet on nagu täiesti teisest maailmast ning olenevalt, kuidas nad endale körva paned, saad bassi sügavust suunata. ja jooksmise ajal? mitte ühtegi korda ei pea midagi sättima! nii kuidas sa nad körva paned, nii nad seal ka kinni on! you go urbanista! super.

7 thoughts on “körvaklapid jooksmiseks.

    • Sa mötleid neid valgeid? Ei ole sama päris, kuju on natuke teine, ka materjal. Ja ka helikvaliteet on hoopis teine!:) Kuule noormees, ma puhtjuhuslikult nägin, et sa oled teistkordne isa! Suured önnitlused! :)

  1. Heheheee, täname. Jah 28.01.2014 sündis meie tütar Isabel :) (peaks ka neid urbaniste siis proovima)

    • No siis on teil käed-jalad tegemisi täis! Jöudu ja jaksu:-) mina soovitan neid väga, nende kuju on vähe teravam, mis hoiab körvas ilusti.

  2. Mul ei seisa üldiselt sellised nööp kõrvaklapid lihtsalt istudeski peas, aga nüüd tekkis huvi neid proovida:)!

    • Neid ma soovitan, ausalt! Olen ka igasuguseid nööp-tüüpi proovinud, aga köik libisevad körvast välja. Urbanista omadel on aga otsik natuke teravama kujuga, mis nad körvas kinni hoiavad. :)

  3. Aitähh vihje eest! Tellisin omale Copenhageni ja Londoni klapid. Nüüd jääb üle oodata kättesaamist ja jooksuhooaja avamist.:)

Lisa kommentaar

