uus mood!

eile juhtus midagi, mida ma iseendast tegelikult uskunud poleks. enesekontroll on mul täiesti okei ning oskan end piirata kui vaja. aga eile kadus see lihtsalt kuidagi ära!

jöusaalis näeb, nagu lugejad juba teavad, töesti absoluutselt köike. eilne moeröögatus aga kaotas minu piirid ja ma hakkasin täiesti avalikult naerma! ma lihtsalt ei suutnud end tagasi hoida, tundsin, kuidas nägu läks punaseks ja naer lihtsalt tuli. ebaviisakas on teise üle niimoodi naerda, aga ma töesti ei saanud sinna midagi parata. piinlikusest alustasin uue seti tegemisega pöhimötteliselt koheselt kui just olin raskused maha pannud – et ainult suudaks mötted mujale viia.

mida ma siis naersin? uut moeröögatust! oleks nii tahtnud pilti teha. tulevad kaks kutti. no sellised 19-20 aastased, kes just on avastanud jöusaali. lihaseid neil pole, hoiakut pole, pigem lihtsalt pehme tavapärane keha. jalas olid tightsid ja seljas… seljas oli vist t-särk? igatahes, vötke tavaline t-särk, löigake sellele varrukad ära ja küljelt köik ömblused ära. no pöhimötteliselt, et pluusi hoiab kokku ainult ölgadepealne ömblus. et aga see särgike päris ette ei jääks end liigutades, vöite alumised nurgad (puusade juures siis) sölmega kokku siduda. ja, tadaaa, viimane moeröögatus ongi olemas! see vaatepilt oli lihtsalt koomiline. et musklis kapid käivad jöusaalis toppidega, mis rinnast 3 cm vöibolla ära katab, on tavaline, aga see, mida ma eile nägin, oli ikka töesti geniaalne.

tean, et selline t-särgi löikumine on popp tüdrukute seas ja vöin seda täiesti möista. mis seal ikka. aga no, milleks on vaja kuttidel niimoodi edvistada? ja veel kahekesi ühtemoodi riides tulla? :D

4 thoughts on “uus mood!

  1. oii, Rootsi kutid käisid juba 2009-2010 niiviisi Euroopa kuurorte külastamas :D .. kahju, et enesekriitikat niipalju pole, et oma kondist keha veidigi varjata :P

Lisa kommentaar

