see nädal on meil keskuse tehnika-nädal. väljavalitud trennides on kaks treenerit, et saaks rohkem tehnikale tähelepanu pöörata. üks instrueerib ja teine käib ringi ja abistab. ka graafikus muudeti trenninime – Bodypump Tehnika ja treeneriteks Team. kogu see muutmine viis selleni, et mul oli esmaspäeva öhtul kell 18, maailma köige populaarseimal ajal, saal pooltühi! täiesti hull! kui ma juba päev varem nägin, et järjekord trenni polnud niivörd suur kui tavaliselt, aimasin, et ju siis pole tehnika-trenn väga oodatud. aga kui ma teise treeneriga saalis seisin ja rahvast ootasin, siis sain kerge shoki. rahvas lihtsalt ei tule trenni kui röhk on tehnikal?! olin ikka pettunud küll, sest pooltühjale saalile esmaspäeva öhtul trenni anda on kurb.

4 thoughts on “

  1. Me tegime ka hiljuti tehnika tundi ja kuna me neid just varem väga harrastanud pole, oli reaktsioon vastupidine. Tavaliselt on saal täis, aga päeva jooksul on trenni ikkagi olnud 15-20 tühistust. Sel päeval oli 4. Minu kogemus jällegi ütleb, et tehnika tundi tulevad ikkagi peamiselt need, kellel sellega niigi hästi on. Samas mõistan neid…. Nad kuulavad Sind tunnis, reageerivad Su ettepanekutele/parandustele ja haaravad veel igast täiendavast võimalusest, sest nad on ise sügavalt huvitatud asju korrektselt tegema. Loodan, et edaspidi läheb paremini. Iseenesest ju nii tänuväärne võimalus. Võibolla mulle ainult tundub , aga minu arust on kogu maailm kriitika tundlikumaks muutunud ja Rootsi on meist nagu ikka lihtsalt natuke trendides ees:)!

    • Just nii oligi, et need kes oskasid, olid kohal. Aga just need, kes seda trenni väga vajanud oleksid, kohale ei ilmunud. Kahju. Mida seal ikka karta on?

  2. Ma tehnikatundi jõudnud pole, sest ta on olnud väga valel ajal: täpselt keset päeva (15:30). Aga samas näen ise ka trennis, et on neid kes ei tahagi kuulata mis kuidas peab tegema ja siis on need kes on ise väga asjast huvitatud ning kuulavad igat treeneri sõna. Olen isegi, eriti küki osas, treenerile öelnud et kuule hoia mu kükitehnikal silma peal, sest ma ei saa ise vahepeal üldse aru kas ma teen õigesti :)

    • No ja nii oligi, sest need, kes kohal olid, oskasid ja teadsid, mida tegid! Ma ei saa aru, mida seal karta on, et trenni ei tule. Halvemaks ei saa, saab ainult paremaks!:)

Lisa kommentaar

