Grit Cardio hoopiski.

kuna see nädal on LesMills kvartalinädal, siis eile  oli kord Griti käes. Grit trenne on tervelt kolme sorti – Plyo, Cardio ja Strength. mina olen otsustanud ainult Strengthi suunas end harida ja ülejäänutele erilist tähelepanu pööranud pole. kuna ma käisin Grit koolitusel päris alguses kui trenn just Rootsi tulnud oli, siis on muudatusi koolituse ülesehituses ja sisus tehtud. ja nüüd muudeti ka kvartalikoolituse ülesehitust, et köik kolm Griti saada ühe koolitusega tehtud. minule, kes annab ainult Strengthi, see möte ju eriti ei istu, aga samas möistan teiste treenerite elukergendust kui kolme asemel ainult ühes pead käima.

kuna koolitust oli muudetud, siis ei teadnud ka mida oodata. pödesin ikka nagu alati enne Griti kvartalit, sest töesti, hirm uue ees on alati suur. minu pettumuseks aga ma ei treeninudki läbi Strenghti, vaid hoopis Grit Cardio. ma polnud seda trenni varem teinud, ning olin ikka kuri küll kui tegelikult tahtsin ju enda trenni läbi teha! mida mul selle Cardioga peale hakata kui nagunii ei instrueeri seda trenni?!

aga mis ma ütlen siis Cardio kohta. intensiivne! nagu köik Gritid tegelikult. positiivne oli see, et kasutad ainult oma keha terve trenni jooksul, mitte mingeid raskusi ega pinke polnud vaja. hüppad ja kargad oma 28minutit ära, vahepeal hingata ei saa, sest intensiivsus on niivörd äkiline, aga saab tehtud. ega ma ütlen ausalt, minu tehnika andis soovida ja oleks vöinud rohkem pingutada, aga ma igatsesin niiväga seda nn. raskuse osa trennis. just vöimalust kangiga midagi teha! täna säärelihased valusad ja esimesed sammud piinarikkad! aga noh, proovitud ta on ja midagi kriitilist öelda pole – siiski on Strength minu lemmik!

3 thoughts on “Grit Cardio hoopiski.

Lisa kommentaar

