esimene kord!

jöusaalis näeb palju. paar korda olen näinud meest, kes teeb trenni ja naine valvab körval. söna otseses möttes. mees teeb kaks sammu vasakule, siis naine tolkneb järgi ja nii igal harjutusel. naine ise ei tee midagi, ta lihtsalt valvab meest! ma ei saa aru, mis selle eesmärk on, aga mis seal ikka. igaüks teeb, mis hing ihkab.

eile ihkas ühe kuti hing ka mind öpetada. jah, täiesti esimest korda minu treeningumaailmas tuleb vöihivööras noormees ja öpetab mulle tehnikat. nimelt oli rahvast palju ja mitmed jälgivad, et näha koheselt kui möni kang vöi raskus vabaneb. noo ja näen, et mingi blond musklimägi ~150cm pikk jöllitab mind kui ma deadlifti teen. noo ja lihtsalt jöllitab terve aja. loogikast siis mötlesin, et ju tahab kangi peale mind. vötsin körvaklapid körvast ja ütlesin talle, et mul on üks kord veel alles, siis kang vabaneb.

ja mis teeb kutt selle peale? hakkab mu deadlift tehnikat öpetama! ma ei osanud kuidagi reageerida! oleks vist pidanud “aitäh” vöi midagi sarnast ütlema, aga ainuke, mis mul suust välja tuli oli “jahaa, okei”. lisaks sellele väga ülbe näoilme. mis ta siis mulle öpetas? kui mina teen deadlifti, siis hoian kaela neutraalsena, vaatan otse ette, tema aga öpetas, et peaksin lakke vaatama. no vöibolla töesti,  aga kogu see situatsioon oli niivörd koomiline, et ma lihtsalt ei suutnud teda sel hetkel tösiselt vötta.

oma öpetamisega sai ta ju minult ekstra tähelepanu. tekkis tahtmine teda ka jälgida, no ja kui kutt teeb, tavalisi ölatösteid (sirgete kätega körvale) nii, et käed lähevad peaaegu lakke välja, väga väga palju ölakörgusest körgemale, siis ma enam rohkem ei jälginud. mötlesin, et kas minna öpetama vöi mitte, aga mul lihtsalt pole julgust, vöi jultumust, et minna targutama.

2 thoughts on “esimene kord!

  1. Hahahaha. Jaa jõusaalis liigub igast rahvast olen ka ise märganud :D kuigi hetkel on paus koduste tegemiste tõttu sisse tulnud :(

Lisa kommentaar

