nike stormfit = lihtsalt parim!

nike storm fly jacket

nädalavahetusel testisin oma uut jooksujakki. olen selle poolaasta kollaseim jooksja tänavatel kohe kindlasti! aga mind ei häiri, vastupidi annab pigem ekstra energiat.

igatahes, laupäeval mötlesin väikse tiiru teha. vaatasin aknast välja, et natuke on pilves aga midagi hullu pole. välisukse juures näen, et piisad tulevad taevast alla ja naeratus oli suur – jumaldan vihmas jooksmist. kui aga olin täpselt 2 min jooksnud, muutus kogu see ilm “kergeks” tormiks. tuul, vihm, lörts – noo köike tuli alla! ja ütleme nii, et ma olin oma uuest jakist lihtsalt vaimustuses!

käsivartel on spetsiaalne pikendus, mis väldib kinnaste ja jaki vahele tekkivat auku. tavalistel jakkidel kaob tihti riie randme pealt ära kui kindad just väga pikad pole. ka kaela juures on spetsiaalne riie, mis kinnitub iseenesest su kaela peale, ilma et mingeid vahesid sisse tekiks ja kael paljas oleks. kaela osal on ka spetisaalne löige, mis seda kindlasti soodustab, muidu ju ka kapuuts tömbab alati kohe kaela paljaks. ja märjaks ma ei saanud,  külm ega palav polnud = super jakk!

DSC_0012

Lisa kommentaar

