“eriline”.

mönikord ma üritan oma ringtrenni osalejaid shokeerida. eelmine nädal teavitasin neile, et järgmine nädal tuleb “eriline trenn”. oi, kuidas osalejaid vingusid ja uurisid, aga, mida “eriline trenn” tähendab, ma neile ei öelnud.

eile tulid nad skeptiliselt saali. ja oi kuidas ma jumaldan nende pilke kui neile seletan, et täna teevad nad totaalselt 1800 repsi, mille seas on näiteks 300 situpsi, 200 powerpressi jne. möne nägu on küll selline, et jookseks uksest välja. kui ma aga pikemalt seletan, et nad teevad köik harjutused paaris ja kahe peale kokku peavad tegma 300 situpsi jne. , siis enamjaolt rahunetakse maha. point on selles, et kunagi üheaegselt harjutusi teha ei tohi – kui üks rabeleb, siis teine puhkab ja nii korda mööda.

alguses tundub jöle lihtne. hüppavad ja naeratavad, aga nii umbes 4-5 harjutuse juures juba hakkavad näoilmed muutuma, ja löpupoole  tuleks möni mulle heameelega kallale. selle trenni eesmärk ongi piire ületada, teha midagi sellist, millega keha harjunud pole ning end shokeerida.

DSC_0005

2 thoughts on ““eriline”.

    • Ma tegin seda tegelikult alguses, aga kuna mu tölge oli suhteliselt arusaamatu, mis harjutus endast tegelikult kujutab endast, siis kustutasin. Aga ma teen uue katse ja uue sissekande, kus kirjeldan pikemalt :-)

Lisa kommentaar

