trendile vastu!

ma siin omaette mötlesin, et spordi-ja fitnessblogisid on tekkinud jube palju. tore, et inimesed leiavad oma tee tervislikema eluviiside juurde ja seda ka teistega jagavad. kes tahavad ja endale meelepäraseks peavad, need ka loevad. jälgin ka mina paari eestimaiset blogi ja mönikord saan inspiratsiooni, mönikord jään mötlema ja mönikord naeran naljade üle. köike jagub ja mulle sobib. üks asi aga, millele ma mötlema jäin, on köikide jube tervislikus ja ma söön ainult rohelist. loomulikult on neid, kes seda töesti teevad ja respekt! pole mitte midagi öelda.

aga noo kas köik blogijad töesti ei söö kunagi magusat? pole juba viis aastat ühtegi kröpsu suhu pannud? coca-colat joonud? no kurja, ma olen fitness maailmas iga päev, aga ütlen jumala südame rahuga, et mina sellesse kampa ei kuulu. ehk pole magusa söömine just midagi, millega edvistada ja blogitada, aga mul on lihtsalt natuke raske uskuda, et köik suured trenniblogijad kunagi suhkurt ei tarbi. vahest ikka naudid? seepärast hakkan mina ka olen-jube-tervislik-ei-söö-suhkurt trendile vastu ja blogin vähemalt kaks korda nädalas oma “pattudest”!

eile näiteks söin ühe twixi! polnud küll nii heamaitseline kui mälestustes, aga siiski, sain isu täis ja tean, et tänases Gritis hüppamine nii kerge pole. igal asjal on omad vitsad:)

13 thoughts on “trendile vastu!

  1. Nii hea kuulda, et ikka patustatakse. Ma juba kartsin, et tõesti, kõik uueaastalubaduste inimesed on poed magusa võrra pankrotsitanud ja ma olen ainuke, kes vahepeal patuoinas on.

  2. Miks on nii, et nn ebatervislike toitude söömisel on trenni teha raskem, st kas sellel on mingi teaduslik seletus?

    • Ega ma sulle teadusliku ja keeruliste sönadega seletust anda ei oska, aga konkreetselt ja lihtsalt saab keha ebatervislike toitudega tühje kaloried ja toitaineid, mis kaovad energiaallikast ruttu ja kasu ei tooda. Just suhkur on selline aine, mis töstab veresuhkrut jube kiiresti ja energia tuleb, aga sama kiiresti see ka langeb ja energia kaob. Seepärast midagi teha ei jaksagi. Ja rääkimata, et ebatervislik toit ladestub rasvaks, mis teeb eneseliigutamise ebameeldivamaks.

  3. Yup yup mina kahe käega Sinu aususe ja avameelsuse poolt. Ise ka treener ja no neid patte on ikka rohkem kui olla võiks- just krõbistasin raffaellosid:)!

  4. Mina ka aegajalt leian end patustamast ja oma blogis kajastan ka seda. Olgugi et hetkel ma üritan väga rangelt ja korralikult toituda (paleo väljakutse käsil) siis ei arva ma, et elusees enam magusat, krõpsu vms jama ei söö. Kindlasti söön aga loodan, et ajaga harjutan end patustama vähem kahjulike asjadega ( enda tehtud jäätis, suhkruvabad maiustused vms).

    • Ega ma siin ei ässitagi inimesi magusat sööma:) lihtsalt mötlesin voolule vastu minna ja tore kuulda, et minusuguseid veelgi on!

Lisa kommentaar

