no ei möista.

okei. ma lihtsalt pean jälle oma huvitavat elamust väljendama. kui loed, siis kujuta endale seda pilti silme ees ette.

olen seda tüdrukut näinud jöusaalis juba päris mitu korda. iga kord teeb ta samu asju täpselt sama “elamusega”. ta on jöusaalis, krövaklapid körvades, hoodie seljas ja kapuuts peas, pikad juuksed patsis sealt alt välja paistmas, mida siis iga 2 minuti tagant sätitakse ja loobitakse ühest küljest teise. ta seisab jalad harkis peegli ees, bodypump kang jalge ees, millel raskuseks on peale pandud totaalselt 5kg (mönikord ka 7,5kg!). selle kangiga teeb ta köike alates squatsist clean&pressini välja. pole nagu midagi väga koomilist veel? oota. ta teeb igat harjutust ÜHE KORRA (mönikord kaks) ja peale seda nöjatub käed pölvedel vöi istub maha – ähib, puhib ja häälitseb nagu oleks just 20 min elutapvat crossfiti teinud! sinna körvale käib loomulikult Celsiuse purk (energiajook). köige selle juures on hoiak selline, et ta teab absoluutselt, mida ta teeb ja köik on jumala äge! kui ma jätan välja asjaolu, et ta teeb harjutusi ühe korra täiesti olematu raskusega, siis ikkagi ma ei saa aru, miks ta niimoodi häälitsema ja käituma peab? töesti nagu oleks 150kg deadliftis vötnud parasjagu!

ma lihtsalt ei saa aru, mida ta teeb? töesti ei saa. ja ma ei ole veel järelduseni jöudnud, kas natuke itsitada omaette vöi temast lihtsalt kahju tunda.

4 thoughts on “no ei möista.

    • No mida sa esined selliste raskustega??!! Körval teevad sul inimesed squatsi 100kg ja tema vehib oma 5kg kangiga nagu oleks mingi tuus kuju? Kui töesti nii, siis ma ainult ei itsita omaette vaid naeran valjult.

    • Ju siis nii on, et ta seal esineb. No aga oleks mingi höbluke beibe-asjandus, siis nagu saaks aru, aga see tütarlaps on sellisest olekust väga kaugel. Eks teatrit peab igal pool olema!:)

Lisa kommentaar

