jälle uus kogemus.

eile olid trennid. koguni kolm, sest viimase pidin paaniliselt asendama, kuna ühtegi treenerit ei ilmunud kohale. päris löbus!

igahates, oli BP. saal on täis ja köigil on tore. ukse panen mina kinni, mis siis lukustub ja väljastpoolt ei avane, kui kell 18.00 saab ja trenn pihta hakkab. teeme juba ammu soendust ja kui jöuame viimase 8 biceps-curl juurde, hakkab mingi tibi ukse taga laamendama. kutt, kes ukse juures seisab parasjagu, on mu iganädalane osaleja ja teab mu reegleid. ta vaatab mulle otsa küsivalt, kas avada vöi mitte, aga mina keelan kuna möödas on juba 5 minutit trenni algusest. soendus on ju läbi!

mötlen, et sellega on asi möödas.

möödub 5 sekundit ja tuleb välja, et tibil on söbranna saalis, kes lihtsalt jalutab teisest saali otsast ja läheb teeb ukse lahti! siis hakatakse asju sättima ja kolistama. kui tibi uksest sisse astub, siis korrutan veel korra, ja seekord päris kurja häälega, et trenn on juba ammu peal ja öige aeg on möödas. tibi näitab mulle veepudelit ja seletab midagi. ja könnib südamerahus saalis ringi ja totaalselt ignoreerib mind!

sellist asja, et keegi mulle lihtsalt vastu hakkab, pole veel varem kohanud. mötlesin küll, kas pöörata sellele rohkem tähelepanu ja talle köigi ees seletama hakata, miks ta saali hilinedes ei tohi tulla, aga polnud tahtmist teiste trenni rikkuda. paariks minutiks oli minu tuju rikutud, aga jälle ühe kogemuse vörra rikkam.

4 thoughts on “jälle uus kogemus.

  1. Mulle väga meeldib su põhimõttekindlus. Mind kui treenitavat ennast ka tohutult häirib, kui keegi hiljaks jääb. Lisaks enamasti trügivad nad kuskile vahele nii, et nende, kes õigeaegselt kohal olid, ruum jääb maru kitsaks :P

    • Ja! Köiki ju häirib kui mingi, vabandage väga, lammas, keset trenni laamendab raskustega. Eriti löbus on kui nad esimesse ritta ronivad! Ja kui jälle vaja stretchi ajal varem ära minna, ka just esimesest reast! No töesti, ajab vihale. :)

  2. Elan Norras ja siinses minu linna kohalikus spordiklubis on tavaline taks, et keegi jõuab alles poole soojenduse pealt kohale ja pressib end otsejoones oma stepilauaga esimesse vabasse ruutmeetrisse, teised siis poole trenni ajal hakaku oma asju nihutama, et ruumi vähegi normaalselt oleks. Minu arust kohutavalt häiriv ja nõustun Mariaga, tubli oled!

    • Oi aitäh! Me üritame terve keskuse treeneritega köik samu reegleid pidada, aga no eks erandeid ole ikka ja kujutan ette, et just tantsutreenerid on vähe leebemad. Aga mina oma jonni ei jäta! :) Olenevalt minu tujust ja hilinejast(kui tunnen osalejat ja gruppi), siis teevad nad ka käteköverdusi kui hiljaks jäävad. Ja see möjub!:)

Lisa kommentaar

