eile oli jöuluöhtu!

kuna minu kallim Nokia Lumia 800 hakkas peale kahte aastat näitama lahkumissoove, pidin vastutahtmist uut otsima hakkama. noo valik on suur, aga köik need telefonid tänapäeval on kohutavalt suured, et ühe käega lihtsalt ära ei hoia! rääkimata suuruesest, maksavad need ka nagu läpakad. milleks?

igatahes, eks mu suurim soov oli uus Xperia Compact, aga hind oli möttetult soolane. kui aga poes müüjalt nöu sai küsitud teiste telefonide suhtes, siis löpetasime ikka Compacti juures. igasuguste pakkumiste ja keerutamistega, sain ka 1800sek telefonihinnast alla! päris meeldiv. nüüd on ainult harjumise asi, sest Windows telefon oli nii mugav.

ja seekord olen ka äge! lime-kollane telefon tavalise musta asemel. kardan küll, et äkki tüdinen sellest lime-värvist ära mingi aja peale, aga mis seal ikka. tuleb olukorraga leppida:)

WP_002304

5 thoughts on “eile oli jöuluöhtu!

  1. Jah möttetult kallid on kyll telefonid. Aga mul vist jälle nyyd vastupidi et tahaks just suuremat (hetkel iphone 5) aga no krt ei saa mina nendele klahvidele pihta ja vaata nagu lukuaugust seda ekraani, vanainimene juba noh! :) aga mönusat kasutamist sonyl head telefonid

    • No poes neid vaadates, mida praegu pakutakse, siis iphone oli ju pisike köigi körval! Aga ma olen pöhimötteliselt Iphone vastane:-) praegune Sony kusjuures on ikka natsa suur, ebamugav hoida, aga ehk harjumise asi.

  2. Olin aastaid iphone vastane kuni järsku hakkas mulle närvidele käima teiste telefonide miljon vöimalust midagi sättida. Lihtsuses peitus völu ja olingi völutud. Aga nyyd on kyll siiber :)

  3. Kuidad oma uue telefoniga rahul oled ja kaua aku peab:)? Huvi on kuna ilmselt pean ise ka uue telefoni jahile minema…vana tõrgub:)!

    • Noo köik seda telefoni kiidavad ja mina kiidan akut! Väga kiidan akut, sest see peab südamerahus kaks päeva ilma laadimata vastu! Tavapärane on ikka nii, et iga öhtu pead laadima panema, aga mitte sellega. Muud ma aga ei oska öelda, natuke liiga suur tundub mulle. Vahetevahel pean ikka kahe käega hoidma, et asjad tehtud saaks. Süsteemi poolest on Android telefon, mina aga olin oma Nokia Windowsiga niii-niii harjunud, et süda ikka tilgub verd. Telefon on hea, midagi kriitilist öelda pole, lihtsalt mina nutan Windowsit taga, mispärast mul ka seda suurt vaimustust pole, mis köikidel kriitikutel telefoniarvestusi kirjutades.

Lisa kommentaar

