uus avastus.

ma olen alati olnud inimene, kes treenib muusikaga, körvaklapid körvas. annab energiat ja löbusam kui jöusaali enda vaikset muusikat kuulata. tihtipeale on ju nende muusikavalik ka vähe teine kui ise kuulaks. igatahes, üks päev unustasin ma oma telefonihoidja, no selle, mis käe peale paneb, maha. täiesti tösiselt kaalusin trenni mitte tegemist ja kurbus oli suur, sest mina ilma muusikata ju trenn ei tee.

vötsin end kokku ja läksin siiski jöusaali. tegin. täitsa mugav oli ilma mingi paelata käe peal end liigutada. juhtus veel paar korda kui ma ilma muusikata trenni tegin. just mugavuse pärast. ja nende paaride kordadega olen ma midagi avastanud – ma teen nimelt trenni palju kiiremini! köik settide vahel olevad pausid on palju lühemad äkitselt! kui enda muusika körvas siis ikka ootad mingit head kohta loos, et uue setiga alustada, naudid ja mötted kaovad mujale. kui aga mingit muusikat kuulata pole, siis ei viitsi seal niisama passida ja uue tegemise isu tuleb palju kiiremini!

ma olin ikka täiesti üllatunud, et suudan ilma enda muusikata trenn teha. ja veel rohkem olen üllatunud kuna ma tahan ilma muusikata trenni teha! just fakt, et jöusaalis olek on palju effektiivsem, on liiga ahvatlev, et muusikat tagasi vötta. eks ta ole nadi jah igasuguste niisama lällajate tihtipeale lolli juttu kuulata, rääkimata igasugustest röökijadest, kes jöusaalis surevad, aga siiski. effektiivsus on olulisem!

4 thoughts on “uus avastus.

  1. Ma olin ka varem muusikast täiesti sõltuvuses. Ühel hetkel sai aga ipod tühjaks ja läks meelest laadida iga kord enne trenni. Käisin siis sunniviisiliselt ilma ja avastasin, et päris mõnus tegelikult. Vahepeal võttis ipodiga sebimine päris palju aega – kõrvaklapid jäid ette, lugude vahetamine jne. Täiesti vaikuses trenni teha ikkagi ei meeldiks, õnneks tuleb jõusaalis ka taustaks midagi. Kardiot tehes on mul ilmselt muusika olemasolu vajalikum, muidu kipub igavaks minema.

    • Ja, joostes vöi söudes ma kahtlen väga, et ilma muusikata hakkama saaks. Aga töesti, olen täiesti nöus, juhtmed ja igasugune sättimine oli tüütu! Ilma on lihtsam ja trenn kiirem! :)

Lisa kommentaar

