mötlesin siin omaette, et kui palju treeneri eraelust paistab välja saali ees? treener tuleb alati naeratades ja energiaga saali, ergutab köiki ja teeb trenni ilma suuremate probleemideta ära, aga mis tegelikult on selle inimese taga peidus? kas paistab välja kui treeneril on olnud halb päev, kas paistab välja kui treener absoluutselt seal saali ees sel päeval olla ei tahaks?

olen kord isegi saanud kommentaari peale trenni: “Täna olid sul vist mötted kuskil mujal?”. treenerina vöid sa vinguda kui palju tahad personaliruumis ja kasvöi pisarates olla, aga uksest välja astudes on jöusaal sinu lava. olgu sul mis probleemid tahes, saali jöudes oled sa naerunäoga. see lihtsalt on kohustus. kui sa tunned, et seda tööülesannet täita ei suuda, siis sel päeval lihtsalt ei tohi trenni anda. üldjuhul on aga saali jöudes esimestel minutitel see halb päev möödas ja köik ununeb, eneriga osalejatelt lihtsalt muudab su päeva! mönikord aga mötled küll, kas treenerid on head näitlejad, sest kui ikka on sitt päev, siis on sitt päev.

esmaspäeval mötlesin olla täiesti aus. üritan alati midagi natukene isikliku mainida trenni alguses kui end tutvustan (ei önnestu küll iga kord), ja seekord lihtsalt ütlesin köigile, et mul oli jube vastik päev  ja ootasin väga, et teid siia piinama saaks tulla. just minu ausus pani rahva naerma ja nende naer töstis mu enda tuju. trenn tuli rövedalt hea! eks muidugi köigel ole piir ja päris igakord ei lajata, et oli halb päev, aga lihtsalt see ükskord sobis.

aga küsimus on ikka sama, kui palju näeb treenerist läbi? kas raske eluolukord vöi mured paistavad välja osalejatele?

4 thoughts on “

    • Ma üritasin ise ka vanadele aegadele möelda, aga ei meenunud miskit konkreetset. Möni trenn oli lahjam mönikord, aga eriti arusaamist, et treeneril halb päev, ei mäleta.

  1. Veevalajana olen juba loomu poolest selline natuke tähelepanelikum tüüp. Seega saan üldiselt aru, kui treener seal ees olla ei taha. Võõra inimese puhul, kelle trenni ma harva satun, ma üldiselt sellele keskenduda ei viitsi, et mis meeleolu tal on ja kas tal on halb päev. Samas treeneri puhul, kellega ma rohkem suhtlen ja kellest ma hoolin, panen kohe tähele kas tal on hea päev või mitte.

    • Seda on hea teada. Uued osalejad vöibolla siis lihtsalt vaatavad, et jama treener, iganädalased osalejad aga saavad aru, et sul halb päev. Igatpidi on enesetalitsusele rohkem vaja möelda:)

Lisa kommentaar

