poleks mitte kunagi uskunud, töesti mitte mitte kunagi, ei suured trennigrupid tüütuks muutuvad! ei, ma ei taha vinguda, aga aasta algus on lihtsalt nii meeletu tunglemine ja algajate mass trennides, et lihtsalt ei jagu köigile. rabeled end ribadeks, et köigil silma peal hoida ning trennielamuse tagasituleku vääriliseks teha. tahaks paar korda lihtsalt poolele saalile trenni anda, et köigil löbus oleks ja ka treener hingata jöuaks.

mu tendens on, et ma pean köigi tehnika korda saama ja see viib tihtipeale riskini, et ma räägin liiga palju. olen sellel ohul üritanud silma peal hoida, ja loodan, et edukalt. igatahes on ju tore, et inimesed trennis käivad! möned küll niisama ilu ja jutu pärast, et “nüüd käisin trennis ja teavitan sellest tervele FB´le”, kuigi ise midagi asjaliku ei teinud. aga paar nädalat tahaks rahuliku jöusaali, siis vöib hullumaja jätkata! :)

Lisa kommentaar

