paar nädalat ma iseendale seda ei tunnistanud, aga nüüd on aeg – mu käsi on jälle tundlikuks muutunud. kui ma esimestel kordadel ebameeldivust tunnetasin, ehmatasin täitsa ära. nüüd on viimane nädal täitsa ettevaatlikuks muutnud ja hirm eeloleva ees on kohutav. ma küll trotsin ja teen oma trenne edasi, aga tasapisi karjub möte, et ei tohiks. valu pole küll selline nagu ennist, et üldse toetadagi ei saaks, vaid lihtsalt ebameeldiv ja teatud liigutused tekitavad raginat. elab ja näeb, mis minust üldse saab, aga kardan, et siit midagi positiivset oodata pole. aga siiski, ehk läheb üle!

4 thoughts on “

  1. Seda on küll kurb kuulda, aga kartsin juba varem, et nii lihtsalt see kindlasti ei lahene – seda enam, et konkreetset põhjust vähemalt mulle jäänud mulje osas, leitud pole. Sellegi poolest loodan ja hoian pöialt parimaks:)!

  2. Aga kui loobuksid gritist:)? Ma tean üsna mitut treenerit, kes on loobunud nt combatist (ma ise) või bodyjam jne kuna põlved ei pea vastu. Nad on tänaseks valinud suunad v nö treeningud, mis neid ikkagi kokkuvõttes hoiavad, a la pilates, balance jne…. Ma muidugi saan aru, et süda peab antavale treeningule kuuluma, aga Sa poleks esimene kes nende treeningute välistamise korral lõpuks ikka sinna jõuaks ja seda kõike veel meeletult armastaks. Ma ise näiteks ei osanud ka bodybalancist alguses midagi arvata, aga nüüd on see ainuke tund, millest ma enam loobuma nõus ei oleks – See mitte ei tee hea pai kehale vaid ka teeb mind paremaks inimeseks:)! St vahest on elus vaja kompromisse…..soovid jätkata, siis pead käe tõttu tegema talle ka paremad valikud…..evolutsioon seisnebki ja selles – kohane ja jääd ellu:)!

    • Jah, olen sellele mitu korda möelnud, meil ka just üks treener loobus Gritist kuna ölg ei pidanud vastu. Minu probleem on aga see, et kui sama valu tagasi tuleb, ei saa ma ühtegi oma trennidest anda, isegi mitte spinningut. Seetöttu ma pöengi oma tulevikku.

Lisa kommentaar

