söpradega trenn.

täna öhtul andsin RPM trenni oma söpradele ja nende söpradele. kutsusin inimesi tasuta trenni ja kaasa vöis ka vötta oma söpru. minu eesmärk oli tegelikult trenni filmida, et oma RPM litsentsi uuendada, aga kui peale 2 sekundit saime aru, et mikrofoni kasutades keegi midagi ei kuule kuna helitehnika oli nii paigast ära, siis kadus ka filmimise möte. trenni tegime ikkagi, ja kuidas veel! söpradega on äge teha, sest nad köik reageerivad su küsimustele ja karjuvad kui karjuda vaja on.

laupäeval annan esimese RPM trenni meie keskuses, täitsa esimese avalikusele. kui kell 10.30 avati broneerimisvöimalused trennile, siis kell 14 oli trenn täis. äge! lisaks on ju meil täiesti uhiuued rattad, rääkimata megeagedast saalist! täitsa luksus kohe!

WP_002252

peale trenni tuli söbranna kommenteerima:

“Oi , vähemalt 10 korda mötlesin ma fuck you Laura, rohkem ma ei tee!”

aga näed, ära tegid!:)

nädalake tagasi olin siin väga önnelik ja energiaga laetud oma Grit osalejate pärast. kirjutasin suurelt ja laialt, kuidas 10 mehemürakat trennis viimast andsid ja töesti oli üks köva Grit trenn. mis toimus aga see nädal? mitte ühtegi neist polnud alles! hoolimata sellest, et pooled neist eelmine nädal tulid kiitma ja olid väga rahul trenniga, isegi minu nime teadsid! see nädal aga mitte muffigi. ja see pole esimene kord kui nii juhtub. iga nädal on uued näod!

miks on see just nii Gritiga? kui ma ise ennast osaleja asemele panen, siis natuke nagu möistan, sest kui Griti tuju pole, siis ei ole ka ja trenni ei lähe. Grit on enesepiinamine. lisaks on meil ju teisi treenereid ka ja kui ühe korra juba Gritis nädalas käinud oled, siis aitab ka. ja liikmeid on meil palju, trenni broneerimisel on töesti reegel “kes ees, see mees”.eks nagu mingi loogika ikka välja keerutab. aga siiski, miks vahetub Gritis seltskond nii drastiliselt?

kui oled Grit treener, vöi tihe külastaja, räägi, kuidas teil olukord on? kas on koguaeg sama seltskond vöi vahetuvad osalejad tihti?