esmaspäevane trügimine.

esmaspäeviti on alati trennisaalides köige suurem tung. samamoodi on ka treenerite riietusruum treenereid täis ja eile “kurtsime” köik oma rasket elu. algajaid on väga palju trennides, nii palju, et tahaks, et ühe trenni kohta oleks vähemalt kolm treenerit. minul on see vajadus kohe eriti suur, sest tehnika on mu peamine trennitegemise alus. arutasime aga, miks inimesed ei kuula treenerit? okei, saan aru, et vahepeal läheb seda juttu liiga paljuks ja lihtsalt lülitad end välja, vöi siis ei meeldi treener lihtsalt. aga kui too sulle silma vaaatab ja sama asja 5 korda erinevate sönadega ütleb, siis tasuks vast kuulata? just selles oligi eilne mure – inimestega tehnilise kontakti saamine! mul on lihtsalt väga raske aru saada osalejatest, kes totaalselt treenerit ignoreerivad.

teine treener ütles, et kui osaleja peale 2-3 korda ei kuula, siis tema ingoreerib. tehku siis too, mida ise tahab. eks ta vast öige ka ole, sest sul on saalis veel 34 teist osalejat. mul on aga raske niisama alla anda, sest kui inimene löpuks ära jagab, mis tegema peab, siis see naeratus ja areng on lihtsalt vöimsad! näha, kuidas inimene löpuks tunnetab öigeid lihaseid ja saab ka ise aru, mida ta treenib. olen ka mina ignoreerimis-taktikat kasutanud kui ikka olukord täiesti lootusetu on, aga süda ei luba seda tihti teha. just seepärast olin eile ikka totaalselt öhtal omadega peale kahe trenni andmist. pole tükk aega nii varakult ja sügavalt maganud!

Lisa kommentaar

