proteiinipulber ja selle piirid.

jah, ma tean, et mu viimased sissekanded on kuidagi väga kritiseerivad ja vinguvad olnud. plaan pole olnud olla jube negatiivne, aga no imesid, mis ma jöusaalis viimastel päevadel näinud olen, ei saa lihtsalt rääkimata jätta.

jöusaal on higine koht. peabki olema. inimesed liigutavad ja näevad oma välimuse ja enesetunde nimel vaeva. mul pole absoluutselt midagi selle vastu, rääkimata sellest, et ma ise olen üks neist, kes higistab nagu siga. mingil määral aga tahaks ikkagi hügieeni korras hoida, ning seetöttu on jöusaalides olemas spetsiaalsed spreid ja paberirullid, et inimesed enda järel pingi higist puhtaks teeks. kui mitmed neid spreisid ka reaalselt kasutavad, ma ei tea. Tenerifel näiteks ei tohtinud sa ilma suurt käterätti enda istumise alla panemata üldsegi jöusaalimasinaid kasutada. vat see on minu arust väga hea süsteem! igaüks oma higi sees ja rahu majas.

igatahes, proteiinipulbrite liigkasutamine viib tihtipeale tösise akne ja punnide tekkele just seljale.  minu range soovitus oleks koheselt proteiini vähendamine, aga ju siis inimesed seda ei jaga. kui ei jaga, siis vöiks ju teiste säästmiseks endale terve t-särgi selga panna, mis kataks köik ära, mitte ringi käia topiga, mis vaevu su köhu ära katab ja näitab su punne täis muskleid. jah, ma räägin meestest parasjagu. just selline vaatepilk kaotab igasuguse tahtmise samu pinke kasutada, kus inimene oma punnidega just nühkinud on. vöiks ikka möelda ka teistele. ja ei, ma ei ole eriliselt tundlik punnide teemal ja ei vingu niisama, sest olen isegi aknega mitmeid-mitmeid aastad vaeva näinud, mille löpptulemuseks sai pooleaastane Roaccutane kuur.

siit loo moraal. proteiinipulber ei ole imetegija, mis kasvatab sulle muskleid kiirelt ja vaevata. liigne proteiin möjutab su maksa ja neere, mis pika aja peale ümbertöötlemisega tegeleda ei suuda. kui nt seljale tekivad punnid, mida varem pole olnud, siis tead, et oled piiri liigselt ületanud.

Lisa kommentaar

