kontroll on peal.

ma töötan kahele firmale, üks tavaline trennikeskus kesklinnas, teine annab trenne ainult firmadele nende endi trennisaalides. et ühe ülemus mulle öhtul kell 22 helistab ja nöuab, et ma asendaksin järgmine päev kell 11 mönd trenni, on täiesti tavaline. mingil hetkel saab aga sellisest elustiilist körini ja hakkad otsima vabandusi. no lihtsalt on raske kogu aeg oma päevaplaane muuta kui jälle trenniasendamist nöutakse. mötled küll, et mis seal ikka, ütlen lihtsalt ei, aga siis oled mustas nimekirjas pool aastat. okei, eks ma liialdan ka natukene, aga ülemus, kes ei-vastuse peale lihtsalt telefonitoru ära viskab, pole ka vöibolla oma töövötjate suhetes köige tugevam. igatahes. see poolaasta ma firmadele trenne ei anna. selles möttes, et mul pole kindlat aega iga nädal. seetöttu saaks ja vöiks ju asendada rohkem? aga kui su ülemus juba internetist teise keskuse graafiku üle on kontrollinud, ja minu nimelisi trenne leidnud järgmisel päeval pole, siis leiab ta, et vöiksin köike trenne asendada!

kuskilt läheb piir. just see piir, et niimoodi kontrollitakse ennem graafik üle, et ma ei saaks nn. valetada, et mul möni teine trenn on. kergelt öeldes uskumatu. mingil määral tahaks ikka ise otsustada, mis trenni ja millal annan.

WP_002206

Lisa kommentaar

