polegi vöimatu.

täna olin kutsutud IF kindlustusse Grit trenni esindama. neile on see uudis ja trenn pannakse kavva sellest jaanuarist. WP_002190olen kunagi varem kirjutanud, et andsin IFis Griti asendustrenniks ja see oli väga suur pang. igatahes, eks ma seekord kartsin natuke ikka, tegu ju sama firmaga, aga siiski oli köik väga super. seekord teadsid inimesed ette, et tegu on Gritiga, ning olid valmistunud raskeks intensiivseks trenniks (enamus vähemalt). minu üllatuseks olid nad väga tublid. töesti. nad tahtsid ja tegid. tublid!

kuigi mu enesetunne on astmes -10 ja absoluutselt ei taha kedagi ega miskit näha, siis trenni andes kaob see köik. sa lihtsalt pead olema suurepärane ja saab hakkama küll. just nagu vajutaks nupule ja teine “sina” tuleb kasutusele. naljakas. milleni ma aga tegelikult jöuda tahtsin on burpees! täna aga juhtus midagi – mu burpeed olid kuidagi väga kerged ja lennulised! tundsin end kui LesMills videost, kus nad alati teevad  neid nii imekähku, et see tundub täiesti vöimatu olevat. ma töesti 5-6nda burpees juures üllatusin isegi ja töestasin vöimatut. olin töesti üllatunud, sest burpee on üks enesetapu harjutus, mis on hea, aga rövedalt pulssi töstev. seega jöudsin järeldusele, et need videod vast polegi arvutitrikkide abil tehtud!:)

Lisa kommentaar

