okkad on väljaspoole.

ma ei tea eriti, mis toimub, aga viimane nädal on mul enesetunne ja tuju olnud kuidagi väga kahtlane. esimestel päevadel arvasin, et ehk läheb ikka üle, tujusid on hooti küll ja küll. aga noo nüüd olen selline olnud juba nädala. köik ärritab, morn on olla ja eesti-igatsus takkaotsa. heameelega koliks tagasi. tean, et see kolimishoog läheb üle, on alati läinud, aga millal küll tavaline mina tagasi tuleb? lugesin kuskilt, et 6 jaanuar on aasta köige masendavaim päev, minu puhul oli see täiesti öige. millal need aasta masendaivamad päevad küll aga üle lähevad?

ei tahaks nagu vinguda ja ma ei taha selline olla nagu ma praegu olen. aga ma lihtsalt ei saa aru, mis toimub? pöhjust nagu pole, aga pea nagu otsiks taga mingit elumuutust. ma lihtsalt pole rahul. ja vaene elukaaslane, köik mida ta teeb ja ütleb, on ju maailma suurim lollus minu arvates. ma lihtsalt ei saa aru, miks ma nii ärritunud olen?

2 thoughts on “okkad on väljaspoole.

  1. Mõnikord lihtsalt on nii, et kõik ajab vihale. Ma olen viimasel ajal kahjuks tihti samamoodi turris, aga siis avastasin, et mul on lihtsalt.. liiga palju teha ja peaks pisut rahulikumalt võtma.

    • No aga mul pole just väga palju teha. Tempo igalpool on täiesti okei ja enda trenn hakkab ka rajale saama. Köik on okei. Aga see köik kohutavalt ärritab. Loodan südamest, et läheb üle. Praegu on küll tunne, et pakiks koti ja peidaks end kuhugi ära.

Lisa kommentaar

