jaanuar on ju teada-tuntud lubaduste kuu, kus pool maailmast trennis hakkab käima. grupitrennid alati täisbroneeritud ja jöusaalis ollakse kui silgud karbis. ega mul nende uus-aasta lubaduste vastu midagi pole – tore kui inimesed uue energiaga end trennimaailma sobitama hakkavad. keegi FB seinal jagas, et 75% inimestest loobub oma uus-aasta lubadusest 7 päeva jooksul, ehk siis 7ndaks jaanuariks. kui töde see on, ei tea, aga meil jöusaalis seda veel märgata pole.

lootsin täna olla nutikas ja jöusaali jöuda enne kui köik peale tööd end liigutama tulevad. olin kohal 15.50. minu lootus oli ju suht lolli lohutus, aga önneks sain kuttidega normaalselt kokkuleppele. tegime korda-mööda ja köik sujus. väike pisiasi oli ainult tempo! ja ainult positiivses möttes. kui ise rahulikult jöudu teed, siis ikka puhkad settide vahel ja mönikord-tihti läheb see puhkus liiga pikaks. kui aga sul on paariline, keda sa ei tunne ja kes näeb rövedalt kenasti treenitud välja, siis ega ei puhka küll nii kaua. teine ju ootab sinu järgi! ja vat see pani tempo peale. ega pole midagi öelda, pidi isegi natukene pingutama!:)

seega paaris trennitegemisel on täitsa omad plussid olemas!

4 thoughts on “

  1. Jõukas on neil aasta-algus-päevil ikka räiged ummikud, ma käin seetõttu hommikul enne tööd. Kui aasta lõpus olin üksi või teisel juhul vaid sõbrannaga kahekesi saalis, siis täna hommikul oli külastajaid pea 10 :D huvitav kui kauaks!? :)

    • Noo umbes kuu ajaga on 50% kadunud. Just need, kes suure hurraaga “nüüd teen iga päev trenni” mötlemisega tulevad. Aga tore on, et mingi osa neist ka alles jääb! :)

  2. Oeh see on minu jaoks täielik õudukas et jöusaalid “kuumal ajal” nii punnis on? Jube. Ok ma saan aru et ma ei pea yksi treenima aga no pool aega läheb vähemalt otsi-vaata-vaheta-oota tegemistele. Nii et leia vöi selline töö mis vöimaldaks päeval käia

Lisa kommentaar

