trennis osalejana!

esmaspäeval tegin ma miskit, mida pole ei tea kui kaua juba teinud. töesti ei mäletagi, millal viimati. käisin trennis osalejana. okei, trennis olen ju osalejana käinud suurematel üritustel küll ja küll, aga, et minna tavalisse keskusesse täiesti tavalisse trenni? seda ei mäleta.

eks vöiks ju tihedamini käia, öigemini peaks! aga miskipärast pole seda tahtmist ega viitsimist kui endal 4-5 trenni nädalas vaja instrueerdida. vanasti ma ikka tegin seda tihedamini, käisin just trennides, mida meie keskus ei pakkunud, kuna ma aga 90% kordadest olin peale esimest 2 minutit niivörd pettunud treeneris, siis see käimine kadus kiiresti. treenereid on seinast seina, ja olles ise treener, on nöudmised ekstra ranged. see selleks, ma käisin GRITis osalejana!

WP_001834(just sellise suhtumisega pluus peab gritis seljas olema!)

igatahes, fakt on, et treenerina trenni andes on trennitegemine palju kergem. su tähelepanu on trennikamba peal, sa mötled absoluutselt köigele muule kui raskustele kangil. energia, mis sa oma osalejatelt saad, annab sulle erilise “kicki”, millega on köik vöimalik. sa lihtsalt vehid selle trenni läbi ja pingutad rohkem. olles aga osaleja, pole seda ekstra energiat. köik on 54 korda raskem! uues gritis on ka suurem vöimalus sohki teha ning puhata enam kui sa tegelikult tohiksid. kuna mul see&järgmine nädal aga enda trenne pole, siis üritan end ikka teiste trennidesse kohale ajada.

muideks, GRIT Strength 7, 20kg totaalselt kangil (järgmine kord vabal 5kg juurde), andis umbes 450 cal 30min jooksul. olen endiselt pettunud, et ma 500 piiri kunagi ei ületa. koolitusel raiuti 700cal, mis praegu paistab ikka täiesti vöimatu. et meeste ja naiste vahe on niivörd suur, on karm reaalsus.

2 thoughts on “trennis osalejana!

  1. Trenni andmise ja ise kaasa tegemise võrdlusega olen täiesti nõus. Mulle alati tundub kvartaalkoolitusel juba , et oi, oi nende stuff siin on vist raskem, kuigi numbrid peal on samad ja ise osalejana kaasa teha on eriti kuiv. Sellegipoolest püüan ma teiste treenerite puhul leida üles ikkagi mingid tugevad küljed, mis mind inspireerivad, kriitika käib ilmselt peast läbi küll, aga sellele väga rõhku ei pane – pigem kasvab kindlus teiste vigu vältida. Pean mainima, et Su kommentaaride põhjal tekib juba suur huvi Su trenn ära proovida, et teada kas oled tõesti nii hea:)!

    • Haha, väga hästi öeldud! Vajangi vähe piitsutamist ja enesekontrolli! :) Pole plaanis olnud küll muljet jätta, et ma a’la köige parem treener oleks ja endaga väga rahul, absoluutselt mitte! Kuigi möistan täiesti, et selline mulje vöib olla jäänud. Pean seda tulevikus meeles!:)

Lisa kommentaar

