ma olen inimene, kes talve eriti ei naudi. külm ja veel külmem olek pole just minu soovituim periood. see, et ma 21deWP_002144ts lähen veel nahkjakiga trenni andma, ilma ekstra püksteta trennitightside peal! vot see on minu jaoks jöuluime!

päeval käisin jooksmas. mönus oli. ei mäleta, kas eelmine aasta ka samal ajal südamerahus joosta sai, vöi pidi juba jääd jälgima. igatahes, peaksin seda vöimalust tihedamini kasutama. kuri plaan on oma 4-päevasele eesti reisile jooksutarbed kaasa vötta. samas vötab kogu see laadun pool kohvrit ning tean, et tagasitulles on alati igavene kammajaa, et köike ära mahutada. aga minu kollased kaunitarid said täna poriläraka osaliseks. olen nii kaua juba nende eest hoolt kandnud ilma rikkumata, aga täna jäi pilk tee körval oleva maja peale, ning järgmine sekund kuulsin lärakat ja tundsin, kuidas jalg märg oli. nojah.

WP_002149

Lisa kommentaar

