rootsis olid kaks last kadunud, 3h umbes kui ema avastas, et öues on pime ning lapsed pole koju tulnud. eelnevalt olid lapsed toidukoti ema abiga valmis teinud ja öelnud,et lähevad maja taha metsa piknikule. läksid. kui väljas pime ja ema mures, helistati politseisse ning otsingud algasid koertega, helikopteriga, politseinikega. lapsed leiti paari kilomeetri kauguselt mängimas umbes 3h hiljem. kadunud olid nad siis olnud umbes 6-7h. kogu juhtunu juures olid lapsed kui inglid ja järgmine päev kooli minema ei pea, las puhkavad ja vöivad teha, mida tahavad.

ma siis mötlesin, et ma kasvasin ka üles metsas. kui minu lapsepölve ajal samamoodi oleks juhtunud, oleks laps riielda saanud, et liiga kaugele läks, mitte ninnu-nännutatud. loomulikult on mure suur, täiesti arusaadav, aga laps ei teagi, et ta midagi valesti teinud on? süsteemid on ikka väga teistpidi ajaga läinud.

2 thoughts on “

  1. Mnjaa. Mul kadus/peitis poiss ennast kungens kurvas poes ära 3,5a ja löpuks leidsin ta teisest poest, selleks pidi ta vahepeal tänavale minema. Oi kus ta sai mu käest riielda! Sai aru vist sest pärast seda käib poes mu lähedal nii et..

    • No sina oled eestlane ka, sul on kord&reeglid veres:) Aga, et sa üldse tulid selle peale, et teise poodi otsima minna! Tüüpilised rootslased ka, keegi ju ikka nägi, et laps üksi tänaval jalutab, kuid miskit ei tehta. Jumala normaalne, et 3aastane üksi jalutab!

Lisa kommentaar

