rist seinale! kaks nädalat hiljem tuli vastus Fitnessist! ma ei saanud seda tööd, millest ma juba nende venitamisega aru saanud olin. eks natuke olen ikka pettunud, eriti kuna nad ise mul kandideerida palusid, aga mis seal ikka. elu läheb edasi ja vast ongi asjalikum, et ma ükskord oma kooliga ühele poole saaks.

töökoha oli saanud minust 20 aastat kogenum naine, kellel on ette näidata just uute keskuste avamiskogemus. kuna see maailm on suhteliselt väike siinmaal ning köik tunnevad köiki, huvitab mind väga, kes see on? röhutati miskipärast ka asjaolu, et ma veel öpin. mis seal ikka, mulle väga meeldib Fitness keskus ja olen tömmelnud liigagi palju heategevusena nende juures, küll auditionil abistamisega, uute treenerite koolitamisega, uute ideede andmisega, graafiku korrigeerimisel jne. sellele pean aga löpu tegema ja loodetavasti asjaolu, et nad teist korda mulle sama ametit ei andnud, paneb ka mu oma möistuse paika ning löpetan heategevuse. tusatuju tuleb peale küll nüüd!

Lisa kommentaar

