ütleme üht, mötleme teist.

noo lihtsalt nii naljakas on inimestega koos töödata, kes millimeetritki nöuandeid ei talu.

käimas on kevadeplaneerimine suuremas hoos, ning et saada RPM trenn sobivale päeva, pole just lihtsaim. kirjavahetus keskuse ülemusega löppes viimase poolt väga vihastatuna minu peale:

“Ma olen grupitrennide eest vastutav! Loomulikult ma tean, mis vahe on spinningul ja RPM´il! Kuna meil spinningut pole, siis kasutasin söna spinning arvates, et sa saad aru, et mötlen selle all RPM!”

point oli selles, et mina sain aru, et enne minu RPM trenni on tavaline spinning, mis annaks osalejatele erinevaid valikuid. kui tuli aga välja, et spinning on sama, mis RPM, arvasin, et kahte RPM üksteise järele ka mötet pole panna.

(siinkohal lisan, et mitmes meie keskuses on nii RPM kui ka spinning, et pakkuda mitmekesisust liikmetele)

järjekordselt töestus, et ma ei oska inimeste mötteid lugeda. aga naljakas on ikka küll, kuidas inimesed nii äkiliseks ja ründavaks muutuvad. kamoon, elus on hullemaid asju!

Lisa kommentaar

