hommikut alustasin GRIT 7 harjutamisga. kuna trenni ülesehitust on väga palju muudetud, oli pönev proovida.

noh, trenn on raske ikka nagu ennistki, aga kuna nüüdsest on tegu rohkem intrevalltreeninguga, kus ise oma tempot kontrollid, on sohi tegemine nii palju lihtsam. inimesed, kel on enesekontroll olemas, saavad selle trenniga suurepäraselt hakkama, aga minusugused petised on saanud järjekordselt vöimaluse viilida. vanasti oli köik muusika takti, sa lihtsalt pidid ära tegema. nüüd on kül vöimalus end hingetuks karata, aga kui mitmed seda vabatahtlikult ikka teevad? samas on siiski grupis tehes röhk suurem, ning teistest viletsam olla ka nagu ei taha. eks näeb, mismoodi mu osalejad homme trennile reageerivad. mina reageerisin läbimärjaks higistamisega ning kätenörkusega, mis tegi isegi ninanuuskamise pea, et vöimatuks.

WP_002073

aa ja töökoha vastust pole ma siiani saanud. eile helistati vähemalt mu soovitajatele, täna viskas mul endal väikse kopa ette, ning saatsin juba uuriva maili. eks näeb, kas reageeritakse. nöme. kui nad oleks oma otsuses koheselt kindlad olnud, oleks ma juba ammu vastuse teada saanud. nüüd jääb aga mulje, et isegi kui töökoha saaks, oled mingi mage valik, keda peab tööle vötma. eks näeb. kooli sain aga sisse ning kinnitus on antud. eks näeb, mis sellest kevadest siis saab.

 

Lisa kommentaar

