vööras trenn, vöörad osalejad.

olen trennimaailmas tagasi ja käsi tundub olevat täiesti okei! mu rööm on töesti suur! esmaspäeval ja teisipäeval andsin bodypumpi ja lihasvalu on piinav. fakt, et kahe tunni pärast RPM andma pean, on päris hirmutav. aga ei taha palju vinguda, ma saan trenni teha jälle!

eile öhtul asendasin kollegi BP trenni. minu osalejad teavad, et kord on majas – öigel kellajal alustame ja minu söna järgi löpetame. ma olen range ja leian, et see on teiste austuse jaoks vajalik. aga mis toimus eile? okei, paar tükki jäi hiljaks, mis seal ikka. aga see, mis juba köhuloo ajal toimuma hakkas?!! kolm-neli tükki kolistasid oma asjadega ja pakkisid kokku, üritasin end mitte häirida lasta ning suundasin oma tähelepanu kaasategijatele. aga kui kätte jöudis stretch! keskeltläbi 10 inimest hakkas koristama ja asju tagasi viima! mis möttes?! stretch kuulub trenni juurde ja need kolm minutit pole eluotsustavad! istu maha ja oota kui sa kaasa teha ei taha.

mötlesin tükk aega, kas kommenteerida ja rahval maha rahuneda paluda, aga siis jöudsin järeldusele, et ma olen lihtsalt sel trennil asendaja. mis mul seal ikka öelda, las nad siis jauravad kui neid nii eluoliliselt kiire on. jäägu see tavatreeneri enda otsustada, mismoodi tema osalejad käituvad.

päeva inspiratsiooniks üks paar kaunitare:

reebok

 

 

2 thoughts on “vööras trenn, vöörad osalejad.

  1. Avastasin su blogi mõni nädal tagasi ja lugesin loetud päevadega peaagu pooled postitused läbi. Olles ise suur trennifänn, on väga huvitav lugemine.
    Bodypumpi koha pealt tahtsin öelda, et osalejana mind alati kohutavalt häirib, kui inimesed hakkavad enne lõppu juba kolima. Tahaks rahulikult kava lõpuni teha, aga siis peame veel hakkama ootama nende sehkendajate järel. Õnneks viimasel ajal on ka treenerid teinud märkusi, mistõttu on seda jäänud vähemaks.

    • Väga tore, et meeldib!:) Täiesti nöus, ja usu mind, see häirib treenerit veelgi enam, sest selle kolina sees öiget hetke rääkimiseks on raske leida. Mina ülbena lihtsalt ei oota nende kolistajate järgi ja järgmine lugu läheb lihtsalt peale, siis on oma probleem juba ja vast ka öpib piinlikust olukorrast! :)

Lisa kommentaar

