Pöhja-Rootsi peatreener?

kui ma siin juba kirjutan siis jätkan ka teise eesmärgiga, millega ma see nädal seotud olen olnud. kuigi tulemuse saan alles esmaspäeval, leian, et nüüdseks olen teinud endast köik, ning sellest kirjutamine midagi ei muuda.

fitness jöusaalikett areneb meeletus koguses. 10 aastaga on avatud Rootsis natuke üle 100 keskuse! hullumeelne! grupitreening on suhteliselt lapsejalgades ning Stockholmis alustati sellega alles jaanuaris. siiani on grupitrennide vastutavaks olnud üks tüdruk, kes siis tervel Rootsil silma peal on pidanud hoidma. kuna keskusi aga avatakse pidevalt, on abijöudu vaja. palgatakse Pöhja-Rootsi jaoks uus vastutaja, tema jääb Löuna-Rootsi.

mulle helistati ja paluti oma CV saata.

polnud üldse sellist plaani, sest minu siht on viimane aasta koolis ära teha, et sellega löpuks ometi kunagi rahu majas oleks. mötlesin siiski, et vöimalus on äge, ning saatsin oma CV. tuli kutse esimsele intervjuule. 1,5h praeti mind ja lahkudes olin suht kindel, et enam ma neilt midagi ei kuule. tahtmine seda tööd saada aga suurenes ja suurenes! siiski helises järgmine päev telefon, ning kutse teisele intervjuule oli olemas. järgi oli meid jäänud 3 kandidaati. ka teine intervjuu oli päris pikk, natuke üle tunni. tundsin end kindlalt ning olukord oli kontrolli all. kuni! pöhimötteliselt uksest välja astudes saan kommentaari, et esimesel intervjuul ma ei jätnud neile mitte mingit “esmamuljet”. olin kergelt shokeeritud ning ei jaganud seda kommentaari lahti. kui ma muljet ei jätnud, miks ma siis teisele intervjuule üldse kutsutud olin?

igatahes, peale sellist kommentaari kadus mu usk iseendasse ära, ning väga ei kurvasta kui tööd ei saa. vöibolla ongi parem – sunnin end kooliga ühele poole saama? aga elame-näeme, esmaspäeval peaks kas telefon helisema ning positiivne vastus tulema, vöi potsatab mailboxi negatiivne “valisime kellegi teise”.

 

Lisa kommentaar

