tehtud!

eile sai antud mu esimene BP trenn peale umbes kahekuust niinimetatud puhkust. lisaks sellele oli eesmärk anda uut release, mis tegi asja veelgi närvilisemaks! tegin vist IGAS loos vigu, aga önneks nii sujuvalt, et keegi mitte midagi aru ei saanud. ega ma poleks isegi aru saanud kui osaleja oleksin olnud. ajaga öpib osalejaid petma:) aga kuidas käsi? triceps käteköverdused ja clean&press olid natuke riskantsed, kuid sain köigega hakkama! käsi on täna natuke tundlik, aga ei midagi hullu! ehk töesti on selleks korraks öppetund kätte saadud ja saan tagasi oma maailma suunduda?

PS. Gritis on suured muudatused tehtud. Ma olen esialgu väga skeptiline, aga eks näeb. Minu jaoks kaotab Grit oma mötte ära, aga muudatused on tihtipeale alguses raske vastu vötta, ja ehk on ka seekord asjad nii. Loodan väga.

Lisa kommentaar

