oska teada.

kohe ei oska kuidagi alustada. treeneriamet pole alati köige lihtsam. suurtes gruppides ei tunne sa igat inimest peronaalselt ning ei tea, mida just nemad trenniga saavutada tahavad. kui oled aga samas kohas trenni andnud 1,5 aastat, arvad, et tunned enamikku ning jutud sinu trennistiilist on levinud. eelmine reede tundsin, et mul oli oma osalejatega väga hea kontakt, naersime palju ja energia saalis oli suurepärane. seda raskem on vastu vötta kriitikat, mis sinu poole suunatakse.

seltskond oli väga tuttav. olen juba mitu nädalat naljatanud, et need, kes hiljaks trenni jäävad, peavad järgmine nädal 10 käteköverdust tegema. seekord hilinejad ka pidid seda tegema. ja tegid! rahvas üürgas ja tegijad said suure aplausi peale 10 käteköverdust! löbus algus ja inimesed naersid. arvasin mina.

kui aga ülemus helistab ja loengu maha peab, et üks osaleja oli kaevanud ning leidnud, et see oli minust väga ebanormaalne, siis on ikka sitt tunne küll. 51st osalejast otsustas üks, et temale see ei sobinud. ole hea ja tule ütle mulle seda peale trenni, mitte ära mine mujale kaebama. oleks vähe täiskasvanulikum. loomulikult ma saan aru, et inimesed on erinevad ja mönele ei meeldi selline naljategemine, aga ma ei ajanud sind piitsaga taga, et sa käteköverdusi teeksid! inimesi on saalis 50 ja ma töesti ei tea täpselt, millised 10 hiljaks jäid. ma ei sunni sind tegema, minu eesmärk oli naljaga pooleks inimestele seletada kellaaja tähtsust. kui sa ei taha siis ei tee.

ma saan aru, kuid samas leian, et see on tobe. aga mis seal ikka, pöen mingi aja ja elu läheb edasi.

Lisa kommentaar

