mönus sügis!

plaan on, et just nendel aegadel kui mul tavaliselt selle kuu jooksul trennid oleksid, vean ma end jooksurajale. nii ka koju jöudes griti asemel oli jooksuring ja peale seda 3 harjutusest koosnev ringtreening. kuigi ma elan kortermajas, on meie asukoht trenniinimese jaoks lihtsalt suurepärane! tehes röduukse lahti on mul muruplats ja ühistule kuuluv pink ukse all. puude külge olen varem trxi riputanud ja mäkketöusval metsarajal intervalle jooksnud.

WP_001958

et asja veel rohkem nautida, ostsin mingi aeg tagasi endale ka mati ja palli:

WP_001957

tegelikult on mul neidWP_001954 trennialaseid vidinaid nii palju tekkinud, et ava kasvöi kodune jöusaal! aga mulle meeldib, köikide trennividinate kasutamine käib ju hooti, olenevalt tujust. sama on ju riietega! kui endal järjekordselt mitte midagi selga panna pole, siis on vahest kasu ka, et mees oma garderoobiga majas on. röhutan söna vahest.

Lisa kommentaar

